موبایل

گوشی‌های میان رده 2019 سامسونگ به حسگرهای زیرصفحه‌ای مجهز هستند

میان رده

اگر در سال جاری گوشی‌های هوشمند با طراحی دراز و صفحه‌ نمایش‌هایی با حداقل حاشیه ممکن یک ترند یا موضوع داغ محسوب می‌شوند انتظار می‌روند در سال آینده میلادی حسگرهای اثرانگشت زیرصفحه‌ای به ترندی جدید در دنیای پرتلاطم و دائما در حال تغییر گوشی‌های هوشمند تبدیل شوند.

برخی از کمپانی‌‌های تولید کننده این گجت‌های کاربردی و دوست داشتنی در حال حاضر محصولاتی مجهز به این فناوری جدید را روانه بازار کرده‌اند که از یک حسگر تشخیص اثرانگشت در زیر سطح شیشه‌ای صفحه نمایش بهره می‌برند. برای استفاده از این حسگرها کافیست به راحتی انگشت خود را یک بار بر روی صفحه نمایش بزنید.

براساس گزارشی جدید، گوشی‌های هوشمند میان رده سامسونگ که در سال 2019 روانه بازار خواهند شد نیز از این قابلیت بهره می‌برند. انتظار می‌رود سامسونگ ابتدا فناوری حسگر اثرانگشت زیرصفحه‌ای را در گوشی هوشمند گلکسی اس10 خود ارائه کند. در این صورت S10 نخستین محصول سامسونگ خواهد بود که به این فناوری جدید مجهز شده است. باتوجه به اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده این حسگر جدید می‌تواند از نوع آلتراسونیک و تولید شرکت کوالکام باشد.

یکی از منابع تایوانی اعلام کرده که قرار است حسگرهای اثرانگشت آلتراسونیک مورد نیاز برای گوشی‌های هوشمند میان رده سری گلکسی سامسونگ که سال آینده عرضه خواهند شد را تامین نماید. البته اینکه سامسونگ قصد دارد این فناوری را در گوشی‌های میان رده گلکسی نیز ارائه کند اصلا غافلگیر کننده نیست، چرا که این کمپانی اخیرا از استراتژی جدید خود در خصوص محصولات رده متوسط خود پرده برداشت؛ سیاستی که طی آن تکنولوژی‌های جدید صرفا مختص گوشی‌های هوشمند پرچمدار و رده بالا نخواهد بود.

این یکی از دلایلی است که چرا نخستین گوشی‌ هوشمند دنیا مجهز به چهار دوربین عقب، یک محصول میان رده به نام Galaxy A9 می‌باشد. سامسونگ قصد دارد با ارائه مشخصات سخت‌افزاری بالاتر در بازه قیمتی یکسان، رقابتی تازه را با کمپانی‌هایی مانند هواوی و شیائومی آغاز نماید.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید