موبایل

تیزر رسمی شیائومی Mi 8 Lite برای عرضه جهانی منتشر شد

Mi 8 Lite

اگر پیگیر اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند بوده باشید به خوبی می‌دانید که هفته گذشته کمپانی شیائومی سری جدید Mi 8 خود را با معرفی دو اسمارت فون Mi 8 Pro و Mi 8 Lite گسترش داد. این دو محصول ابتدا برای بازار چین ارائه شدند اما پس از مدت کوتاهی نسخه‌های جهانی آنها توسط دونووان سونگ، سخنگوی بخش جهانی Xiaomi به تایید رسید.

همچنین در حساب کاربری رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی توییتر، نخستین تیزر از گوشی هوشمند می 8 لایت منتشر شد که قرار است به زودی در بازارهای جهانی عرضه شود. تصویر زیر همان تیزری است که در توییتر منتشر شده و می‌توان طراحی Mi 8 Lite را در آن مشاهده کرد؛ البته متاسفانه تاریخ دقیق عرضه این اسمارت فون در تیزر مذکور مشخص نشده است. براساس اطلاعات رسمی، می 8 لایت از چیپست میان‌رده اسنپدراگون 660 کوالکام برخوردار بوده و از نظر فنی موارد قابل توجهی را می‌توان در لیست مشخصات این گوشی هوشمند مشاهده کرد.

می 8 لایت در کشور چین در مدل‌های مختلفی شامل مدل 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایتی با 6 گیگابایت حافظه رم و در نهایت 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم عرضه شده است. این مدل‌ها به ترتیب 204، 177 و 291 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

گوشی هوشمند Mi 8 Lite از یک نمایشگر 6.26 اینچی IPS LCD با نسبت تصویر 19:9 و یک ناچ در قسمت بالایی برخوردار می‌باشد. وضوح این نمایشگر +Full HD است که برای یک گوشی هوشمند میان‌رده کافی به نظر می‌رسد. در بخش دوربین شاهد یک سنسور 24 مگاپیکسلی سونی IMX576 در قسمت جلویی و دو دوربین 12 و 5 مگاپیکسلی در قسمت عقب گوشی هستیم. می8 لایت از اندروید 8.1 اوریو بهره برده و یک باتری 3350 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع، وظیفه راه‌اندازی آن را برعهده خواهد داشت.

علاوه بر این شیائومی نسخه پرو از گوشی می 8 خود را نیز در ماه می معرفی کرده که یکی از نکات برجسته آن بهره‌مندی از حسگر اثرانگشت زیرصفحه‌ای می‌باشد.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید