موبایل

رندرهای جدید هواوی Mate 20 Pro طراحی بخش دوربین را نشان می‌دهد

Mate 20 Pro

اگر پیگیر اخبار دنیای موبایل باشید حتما اطلاع دارید که این روزها خبرهای مختلفی در خصوص چینش سه یا چهارتایی دوربین‌ در قسمت عقبی گوشی به گوش می‌رسد. هواوی یکی از شرکت‌هایی است که شایعات متعددی در مورد پرچمدار اندرویدی جدیدش تحت عنوان Mate 20 Pro منتشر شده است.

این تولیدکننده چینی تیزرهایی را برای این گوشی هوشمند ارائه نموده و براساس شایعات قبلی تقریبا می‌دانیم این پرچمدار از نظر طراحی چه وضعیتی خواهد داشت. اما به نظر می‌رسد امروز رندرهای رسمی این محصول جنجالی هواوی سرانجام به بیرون درز کرده‌اند. در این رندرها می‌توان به خوبی از طراحی و چینش دوربین‌های عقب گوشی و رنگ‌های قابل سفارش محصول مطلع شد.

گوشی هوشمند Huawei Mate 20 Pro همان‌طور که در رندرها قابل مشاهده می‌باشد قرار است از یک صفحه نمایش با طراحی ناچ یا همان بریدگی رایج موجود در قسمت بالایی نمایشگر برخوردار باشد. این نمایشگر 6.3 اینچی از نوع OLED بوده و دارای انحنا و حاشیه بسیار باریک است؛ خصوصیاتی که حالا دیگر در بسیاری از گوشی‌های هوشمند پرچمدار عرضه شده در سال 2018 به یک استاندارد تبدیل شده‌اند.

اما در بخش دوربین باتوجه به تصویر فاش شده می‌توان دید که هواوی طراحی مربعی را برای Mate 20 Pro در نظر گرفته است. شاید همین حالا نیز با نگاهی به تصویر گمان کنید این محصول از چهار دوربین بهره می‌برد، موضوعی که پیش‌تر بسیاری از کاربران را به اشتباه انداخته بود. اما واقعیت این است که در این مربع مشکی رنگ تنها سه دوربین قرار گرفته و قطعه دایره‌ای موجود در گوشه بالا و سمت چپ فلاش LED مجموعه دوربین می‌باشد.

باتوجه به مشخصاتی که تاکنون به تایید رسمی هواوی رسیده، میت 20 پرو قرار است از پردازنده موبایل نسل جدید و بومی Kirin 980 بهره ببرد که به ادعای این تولیدکننده چینی عملکرد بهتری نسبت به چیپ A12 Bionic اپل خواهد داشت. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی عرضه شده و به یک باتری بزرگ 4200 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است.

 

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید