موبایل

Galaxy A7 2018 معرفی شد؛ نخستین گوشی هوشمند سامسونگ با سه دوربین

Galaxy A7 2018

امروز کمپانی سامسونگ گوشی هوشمند میان‌رده جدیدش را تحت عنوان Galaxy A7 2018 به طور رسمی معرفی کرد. این محصول صرفا یک تلفن همراه مقرون بصرفه نبوده و در واقع نخستین گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به دوربین سه‌تایی محسوب می‌شود. این اولین بار است که سامسونگ یک گوشی هوشمند را با سه دوربین در قسمت پشتی به بازار ارائه می‌کند.

البته چنین چیزی را پیش‌تر در محصولی از شرکت هواوی دیده بودیم و چینش سه‌تایی دوربین عقب اتفاق کاملا جدیدی به حساب نمی‌آید. گوشی هوشمند Galaxy A7 2018 سامسونگ از یک بدنه فلزی برخوردار است که در قسمت جلویی آن یک نمایشگر 6 اینچی با وضوح تصویر +FHD و از نوع سوپر امولد و اینفینیتی دیسپلی مشاهده می‌شود.

پردازنده هشت هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی به همراه 6 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی مشخصات اصلی این تلفن همراه میان‌رده را تشکیل می‌دهند. اما مهم‌ترین نکته این گوشی هوشمند چینش سه تایی دوربین‌های عقب آن است که بدون شک نظر بسیاری از کاربران را جلب خواهد کرد.

سنسور دوربین اصلی 24 مگاپیکسل مجهز به فوکوس خودکار بوده به همراه یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز واید 129 درجه‌ای و سنسور 5 مگاپیکسلی عمق‌سنج سه دوربین این گوشی هوشمند را تشکیل داده‌اند. سامسونگ همچنین برای کاربران علاقه‌مند به عکس‌های سلفی یک دوربین 24 مگاپیکسلی به همراه فلاش را نیز در قسمت جلویی در نظر گرفته است.

هنوز مشخص نیست که این سیستم دوربین سه تایی در Galaxy A7 2018 در عمل چگونه خواهد بود، اما بدون شک نمی‌توان با توجه به چینش سه تایی دوربین‌ها با قطعیت گفت با یک گوشی هوشمند دوربین محور و فوق‌العاده از این نظر روبرو هستیم.

البته دانستن پاسخ این سوالات چندان سخت نبوده و به زودی با عرضه رسمی این محصول میان‌رده از سوی سامسونگ به شکل دقیق‌تری می‌توان نظر داد. هنوز در خصوص تاریخ عرضه این گلکسی ای7 2018 اطلاعاتی منتشر نشده اما کاربران اروپا و آسیا به زودی می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

 

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید