موبایل

تاریخ رونمایی از هواوی Mate 20 و Mate 20 Pro مشخص شد

Mate 20 Pro

جدیدترین چیپست موبایل توسعه یافته توسط HiSilicon، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ هواوی تحت عنوان Kirin 980 قرار است در سه گوشی هوشمند پرچمدار این کمپانی مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از این مدل‌ها از سری Honor خواهد بود که دیروز اطلاعاتی در خصوص آن منتشر شد. اما علاوه بر این، قرار است چهار نسخه از مدل P20 Pro به همراه سری جدید Mate 20 نیز توسط هواوی معرفی شوند.

دو گوشی هوشمند Huawei Mate 20 و Mate 20 Pro به Kirin 980، نخستین چیپست 7 نانومتری جهان مجهز خواهند شد. تاریخ معرفی رسمی این دو پرچمدار جدید اندروید 16 اکتبر و در شهر لندن خواهد بود. احتمالا عرضه گوشی نیز با فاصله کمی پس از رونمایی رسمی آغاز شده و البته نیازی به گفتن نیست که کاربران آمریکایی شانس عرضه رسمی Mate 20 و Mate 20 Pro را نخواهند داشت.

البته این دسته از کاربران می‌توانند دو محصول قدرتمند جدید هواوی را از طریق چند فروشگاه اینترنتی شناخته شده مانند آمازون و بست بای خریداری کنند. این گوشی‌ها به صورت آنلاک شده فروخته خواهند شد و به همین دلیل احتمالا قیمت بالاتری نسبت به حالت معمول دارند.

Mate 20 Pro

تاریخ رونمایی از دو عضو جدید خانواده پرافتخار میت البته چندان غافلگیر نبود، چرا که میت 10 و میت 10 پرو نیز دقیقا در 16 اکتبر سال میلادی گذشته معرفی شدند. سری جدید میت 20 از ویژگی‌های متعدد و قدرتمندی برخوردار بوده و قرار است ارزش خرید فوق العاده بالایی را در برابر رقبای خود ارائه کنند.

برای مثال باتوجه به رندرهای لو رفته از این دو گوشی، می‌توان طراحی جذاب‌تر و زیباتری را نسبت به پرچمداران جدید گوگل Pixel 3 و 3 XL مشاهده کرد. همچنین چینش سه‌گانه دوربین در پشت گوشی یکی از مواردی است که احتمالا اپل نیز سال آینده از آن رونمایی خواهد کرد.

اما این‌ها فقط بخشی از امکانات Mate 20 و Mate 20 Pro می‌باشند؛ براساس اطلاعات منتشر شده این دو گوشی از قابلیت شارژ بی‌سیم بسیار سریع، باتری بزرگ، اندروید 9 پای به صورت پیش‌فرض، حسگر اثرانگشت درون‌صفحه‌ای و تشخیص چهره سه بعدی نیز برخوردار هستند.

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید