سایر گجت‌ها

هواوی اسپیکر هوشمند AI Cube و ردیاب مکان Locator خود را معرفی کرد

AI Cube

هر روز به تعداد شرکت‌هایی که به بازار اسپیکرهای هوشمند وارد می‌شوند بیشتر شده و یکی از آخرین موارد آن هواوی، تولیدکننده موفق چینی است که اسپیکر هوشمند AI Cube خود را معرفی کرد. این بلندگو سفید رنگ از دستیار آمازون الکسا بهره برده و مهارت‌های آن مشابه مدل آمازون اکو می‌باشد.

قابلیت پاسخگویی به سوالات کاربر، کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند، پخش موسیقی و دسترسی به کتابخانه‌ای شامل بالغ بر 50 هزار مهارت مختلف از جمله قابلیت‌های اسپیکر هوشمند AI Cube هستند. محصول جدید هواوی از دیافراگم آلومینیومی و محفظه تولید صدا با حجم 400 میلی‌لیتر برخوردار بوده که به ادعای این شرکت کیفیت صدایی بالاتر، بیس نرم‌ و فرکانس‌های متوسط(Midrange) و بالا(High) شفاف‌تر را ارائه خواهد داد.

بلندگوی هوشمند هواوی همچنین از تکنولوژی انحصاری Histen نیز بهره می‌برد که بیس مجازی، تشخیص صدا از فواصل دور، کنترل تطبیق‌پذیر Gain و چند مورد دیگر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. Huawei AI Cube البته از چند قابلیت برخوردار است که سایر اسپیکرهای هوشمند از آن بی‌بهره‌ هستند؛ این دستگاه می‌تواند به عنوان یک روتر 4G نیز مورد استفاده قرار گیرد. کافیست یک سیم کارت 4G در آن قرار دهید تا اسپیکر با کانال‌های وای‌فای 2.4 و 5 گیگاهرتزی خود، اینترنت را به سایر دستگاه‌ها ارائه دهد.

Huawei Locator

اما این تنها محصولی نبود که هواوی معرفی کرد، ردیاب مکان Huawei Locator با ظاهری متفاوت خود یکی از آن تولیداتی است که می‌تواند جان شما را در طبیعت نجات بدهد. به لطف ابعاد جمع و جور و وزن بسیار سبک، لوکیتور به راحتی در جیب جای گرفته و در هر مکانی به همراه شما خواهد بود.

طول عمر باتری این دستگاه هم در حالت استفاده و هم استندبای بسیار عالی بوده و از این بابت جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. پشتیبانی از GPS ،GLONASS ،Galileo و Beidou امکان تعیین مختصات مکانی حال حاضر و گزارش لحظه به لحظه مکان دقیق شما را میسر نموده است.

منبع: techradar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید