لپ‌تاپ

لپ‌تاپ رده بالا P65 با طراحی جذاب و عمر باتری عالی توسط MSI معرفی شد

P65

ام‌اس‌آی یکی از تولیدکنندگان موفق و شناخته شده در حوزه تجهیزات کامپیوتری رده بالا است که در زمینه لپ‌تاپ‌های قدرتمند نیز سابقه طولانی دارد. این کمپانی از لپ‌تاپ P65 خود به عنوان یک گزینه عالی برای متخصصین تولید محتوای دیجیتال رونمایی کرد.

لپ‌تاپ جدید MSI از طراحی جذاب به همراه مشخصات فنی سطح بالا برخوردار بوده و قادر است نیازهای هر کاربری را تامین کند. پی65 هر آنچه که یک طراح، تولیدکننده محتوای دیجیتالی و یا یک مهندس حرفه‌ای برای عملکردی سریع و بهینه نیاز دارد را در اختیارش قرار می‌دهد.

نمایشگر 15 اینچی با حاشیه بسیار باریک و فناوری انحصاری True Color 2.0 ام‌اس‌آی این اطمینان را به کاربر می‌دهد که هر یک از رنگ‌ها با نهایت دقت به نمایش گذاشته می‌شوند. این موضوع باعث شده تا پوشش تقریبا 100 درصدی از محدوده رنگی sRGB را در این نمایشگر شاهد باشیم.

P65

کانفیگ سخت‌افزاری قدرتمند P65 باعث می‌شود تا به راحتی بتوانید آن را با بسیاری از لپ‌تاپ‌های گیمینگ رده بالا ام‌اس‌آی مقایسه کنید. پردازنده Core i7 نسل هشتم اینتل، کارت گرافیکی GeForce GTX 1070 به همراه قابلیت Max-Q انویدیا همگی نشان از عملکرد سخت‌افزاری سطح بالا دارند. همچنین باتری این لپ‌تاپ قادر است در حالت استفاده معمول تا 9 ساعت دوام بیاورد.

P65P65

P65 ام‌اس‌آی در هنگام عرضه اولیه در دو رنگ نقره‌ای و رنگ خاص و محدود سفید در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه سفید رنگ و محدود این لپ‌تاپ از نظر مشخصات فنی شباهت زیادی با نسخه نقره‌ای دارد اما به همراه کارت گرافیک GeForce GTX 1070، چیپ صوتی با کیفیت‌تر و پورت Thunderbolt 3 عرضه خواهد شد. کاربرانی که نسخه نقره‌ای را تهیه می‌کنند قادر خواهند بود از بین دو کارت گرافیک GeForce GTX 1060 و GTX 1050 Ti یکی را انتخاب کنند.

نسخه محدود سفید همچنین در یک جعبه چوبی بسیار زیبا، یکسال گارانتی بیشتر و یک پوشش محافظ ارائه خواهد شد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید