سایر گجت‌ها, موبایل

سیلی محکم شیائومی به اپل؛ باندل‌های XR، XS و XS Max معرفی شدند

Xiaomi Mi Notebook

همان‌طور که می‌دانید اپل در روز چهارشنبه هفته گذشته آیفون‌های جدیدش را به طور رسمی معرفی کرد. حالا شیائومی بار دیگر تلاش کرده است تا با انتقاد و تمسخر اپل، کاربران را به سمت خود جلب کند. این کمپانی که اپل کشور چین نیز مشهور می‌باشد، سه باندل متفاوت از محصولات Mi خود را با نام یکسان با مدل‌های جدید آیفون یعنی XR، XS و XS Max معرفی کرده و با قیمتی مشابه با آیفون‌های جدید اپل در کشور چین، عرضه شده‌اند.

در واقع شیائومی با معرفی این سه باندل، به قیمت‌های همیشه گران آیفون یا سایر آی‌دیوایس‌ها کنایه زده است. شاید در ابتدا باور آن کمی سخت باشد اما در کشور چین هستند افرادی که برای خرید آیفون‌های جدید اعضای بدن خود را به فروش می‌رسانند. برای مثال در سال 2012 یک پسر 17 ساله اهل آنهویی، فقیرترین استان کشور چین برای خرید آیفون و آیپد مجبور به فروش یکی از کلیه‌هایش به مبلغ 2200 پوند شد.

از همین رو شیائومی با عرضه این سه باندل جدید سعی کرده تا نظر کاربران، به خصوص افراد نوجوان و جوان را به سمت خود جلب کند. در واقع شما با قیمت یک آیفون جدید اپل می‌توانید چند گجت هوشمند با طراحی و مشخصات جذاب و سطح بالا را در اختیار داشته باشید.

شیائومی

باندل XR از یک گوشی هوشمند Xiaomi Mi 8 SE نسخه 6/128 گیگابایتی به رنگ خاکستری، مچ بند هوشمند Mi Band 3، لپ‌تاپ 12.5 اینچی Mi Notebook Air و هدست Mi Bluetooth Headset Mini تشکیل شده و با قیمت 947 دلار عرضه می‌شود.

شیائومی

در باندل XS این کمپانی نیز می‌توان یک گوشی هوشمند Mi MIX 2S نسخه 8/256 گیگابایتی به رنگ مشکی، مچ بند هوشمند Mi Band 3، لپ‌تاپ 13.3 اینچی Mi Notebook Air و هدست Mi Bluetooth Headset Mini را مشاهده کرد. این باندل با قیمت 1268 دلار عرضه خواهد شد.

شیائومی

در نهایت باندل XS Max شیائومی که بهترین گزینه‌های موجود این تولیدکننده محبوب چینی را نیز شامل می‌شود با قیمت 1398 دلار روانه بازار می‌شود. در این باندل یک گوشی هوشمند Mi 8 نسخه 6/128 گیگابایتی، لپ‌تاپ Mi Notebook Pro، هدست Mi Bluetooth Collar و مچ بند Mi Band 3 ارائه خواهد شد.

 

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید