سخت‌افزار

کمپانی Raijintek از کیس‌های کوچک Ophion و Ophion Evo خود پرده برداشت

raijintek

کمپانی Raijintek در جدیدترین اقدام خود از دو کیس جدید و تازه‌نفس تحت عناوین Ophion و Ophion Evo پرده برداشت. چهارچوب‌های کیس مذکور نه تنها از قیمت اولیه مناسبی برخوردار بوده و انتخابی مقرون به‌صرفه برای رنج وسیعی از افراد مختلف به شمار می‌روند، بلکه امکانات قابل پشتیبانی توسط آن‌ها نیز در کمتر محصول مشابهی قابل مشاهده هستند.

چهارچوب‌های کیس Ophion و Ophion Evo در اندازه استاندارد M-ITX توسعه یافته و از میزان فضایی برابر با 33 سانتی‌متر برای سخت‌افزار کارت گرافیک به همراه منابع تغذیه ATX برخوردار می‌باشند؛ این مهم در کیس Ophion Evo با پشتیبانی از رادیاتورهای حلقه بسته در ابعاد 240 میلی‌متر همچنان با افزایش بیشتری همراه شده است. چهارچوب‌های نامبرده از جنس آلومینیوم براق در قسمت پنل جلویی توسعه یافته و زیبایی منحصر به فردی را به میز رایانه و یا تلویزیون اعطا می‌نمایند، علاوه بر آن پنل‌های جانبی مبتنی بر شیشه‌های حرارت دیده به همراه برخورداری از یک کابل رایزر کامل در استاندارد PCIe x16 تکمیل‌کننده دیگر امکانات محصولات معرفی شده می‌باشند.

در بخش فاکتورهای خنک‌سازی، چهارچوب‌های کیس Ophion و Ophion Evo از میزان فضای داخلی جهت حفظ تعداد 3 فن 120 میلی‌متری (دو فن در قسمت فوقانی و یک فن در قسمت پایینی کیس) برخوردار می‌باشند که مستقیماً در فراهم آوردن تهویه مطبوع و تأمین هوای تازه برای سخت‌افزارهای داخلی ایفای نقش می‌نمایند.

امکانات قابل پشتیبانی توسط محصولات تازه‌نفس کمپانی Rajintek در یک نگاه عبارت‌اند از:

  • ساختار مبتنی بر آلومینیوم براق و شیشه‌های حرارت دیده
  • درگاه‌های ورودی و خروجی در قسمت جلویی کیس (شامل یو‌اس‌بی 3.0 ،یو‌اس‌بی نوع C و تکمه پاور)
  • پشتیبانی از سخت‌افزارهای مادربرد در ابعاد M-ITX
  • برخورداری از فضای مناسب جهت دربرگیری کارت‌های گرافیک 33 سانتی‌متری و منابع تغذیه استاندارد ATX
  • قابلیت حفظ تعداد یک دیسک سخت 3.5 و یا سه دیسک جامد 2.5 اینچی
  • ارتفاع کولر منبع تغذیه: 85 میلی‌متر (8.5 سانتی‌متر)
  • پشتیبانی از تعداد سه فن 120 میلی‌متری جهت فراهم ساختن سیستم تهویه و تأمین جریان هوای تازه برای سخت‌افزارهای داخلی کیس

منبع: TechPowerUp

دیدگاهتان را بنویسید