سایر گجت‌ها

هدفون‌های بی‌سیم N700NC ،Y500 و Y100 توسط AKG معرفی شد

AKG

اگر هنوز هم از هدفون باندل شده به همراه گوشی هوشمند خود برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنید باید بگویم مسیر اشتباهی را انتخاب کرده‌اید! مسلما هر چقدر که اکنون از موسیقی لذت می‌برید با خرید یک هدفون حرفه‌ای این لذت چندین برابر خواهد شد. سامسونگ امروز سه مدل هدفون بی‌سیم جدید AKG را معرفی کرد که هر کدام از استایل ظاهری و قابلیت‌های منحصر بفردی برخوردار می‌باشند.

مدل N700NC یک هدفون با طراحی Over Ear (دور گوش) از فناوری حذف نویز آداپتیو یا تطبیق‌پذیر بهره می‌برد. مدل Y500 از طراحی On Ear (روی گوشی) برخوردار بوده و مدل Y100 نیز به صورت In Ear یا داخل گوش عرضه می‌شود. از آنجایی که این هدفون‌ها تحت برند حرفه‌ای AKG که اکنون یکی از زیرمجموعه‌های سامسونگ محسوب می شود، عرضه خواهد شد، قیمت نسبتا بالایی را ارائه می کنند.

AKG

مدل‌ N700NC با یک بار شارژ باتری که تقریبا 2 ساعت زمان می‌برد قادر است در حالت فعال بودن بلوتوث تا حداکثر 20 ساعت به پخش موسیقی بپردازد. این هدفون 270 گرمی تنها در رنگ نقره‌ای و با قیمت 350 دلاری عرضه خواهد شد.

AKG

مدل Y500 از قابلیت حذف نویز برخوردار نبوده اما در عوض دو قابلیت Ambient Aware(با فشردن یک دکمه می‌توانید صدای محیط اطرافتان را بشنوید) و پخش/توقف اتوماتیک موسیقی را ارائه می‌کند. برای شارژ کامل باتری داخلی این هدفون به 2.5 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. پس از یک بار شارژ کامل هدفون قادر است تا حداکثر 33 ساعت موسیقی پخش کند. وای500 در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز و صورتی و با قیمت 150 دلار عرضه خواهد شد.

AKG

اما در نهایت ایرفون AKG Y100 که تنها از قابلیت Ambient Aware برخوردار است، 24 گرم وزن داشته و در چهار رنگ صورتی، سبز، آبی و مشکی ارائه می‌شود. باتری این ایرفون ظرف 2 ساعت به طور کامل شارژ شده و تا 8 ساعت امکان پخش موسیقی را برایتان فراهم می کند. وای100 با قیمت 100 دلار به زودی عرضه خواهد شد.

منبع: betanews

دیدگاهتان را بنویسید