موبایل

شیائومی Redmi Note 7 با قیمت 150 دلاری و دوربین 48 مگاپیکسلی

Redmi Note 7

کمپانی شیائومی در دنیای گوشی‌های هوشمند معمولا به تولیدکننده‌ای که سطح بسیار مناسب و بالایی از امکانات را در یک دستگاه مقرون به صرفه ارائه می‌دهد شناخته می‌شود. سری گوشی‌های هوشمند Redmi نیز با توجه به همین واقعیت به طور خاص در بازار آسیا مورد استقبال بسیار عالی کاربران قرار گرفته‌اند.

همان‌طور که می‌دانید ردمی اکنون به عنوان یک برند مستقل از شیائومی مشغول فعالیت بوده و همین بهانه‌ای شده تا شیائومی محصولات این سری را با قیمت‌هایی شوکه‌ کننده‌تر از قبل روانه بازار نماید. این کمپانی به تازگی از گوشی‌ هوشمند Redmi Note 7 رونمایی کرد؛ یک گوشی اندرویدی مجهز به دوربین 48 مگاپیکسلی و قیمت 150 دلار!

زیربرند ردمی شیائومی گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه‌ای را تولید نموده و آنها را از طریق وب‌سایت‌های همکار به فروش می‌رساند. این موضوع به شیائومی کمک می‌کند تا محصولات خود را در کشورهای بیشتری به فروش رسانده و در عین حال صرفه‌جویی محسوسی را در هزینه های خود شاهد باشد.

گوشی هوشمند Redmi Note 7 از یک نمایشگر 6.3 اینچی با وضوح تصویر Full HD+ و نسبت تصویر 19.5:9 بهره برده و به یک چیپست میان‌رده اسنپدراگون 660 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز می‌باشد. از سایر ویژگی‌های این گوشی اندرویدی می‌توان به حسگر اثرانگشت، بلوتوث 5.0، اسلات کارت حافظه، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و حتی یک فرستنده مادون قرمز اشاره کرد.

اما شاید برجسته‌ترین ویژگی در Redmi Note 7 دوربین عقب 48 مگاپیکسلی آن باشد که توسط سامسونگ تولید شده و در کنار یک دوربین عمق سنج 5 مگاپیکسلی و دوربین 13 مگاپیکسلی جلویی، بخش دوربین این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند. در نهایت یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی وظیفه تامین انرژی Redmi Note 7 را برعهده دارد.

این گوشی هوشمند در حال حاضر با قیمت 150 دلاری(نسخه 32 گیگابایتی با 3 گیگابایت رم) به صورت پیش سفارش قابل تهیه می‌باشد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید