شبکه و اینترنت

روتر گیمینگ Archer C5400X توسط تی‌پی لینک معرفی شد

Archer C5400X

وقتی صحبت از تجهیزات و لوازم مورد نیاز گیمرها می‌شود مطمئنا بسیاری به صفحه کلیدها، ماوس‌ها و هدست‌های حرفه‌ای و بهینه شده برای این منظور فکر می‌کنند. اما با این حال دستگاه‌ها و تجهیزات دیگری نیز وجود دارند که از اهمیت بالایی برخوردارند. از این جمله می‌توان به مانیتورهای حرفه‌ای و همچنین روترها اشاره نمود.

اگر اهل بازی‌های آنلاین باشید به خوبی می‌دانید که چند میلی ثانیه پینگ یا تاخیر بیشتر چه تاثیری بر روی عملکرد شما خواهند گذاشت! اگر به دنبال خرید یک روتر حرفه‌ای گیمینگ هستید کمپانی تی‌پی لینک روتر Archer C5400X را معرفی کرده است که قطعا رضایت شما را جلب خواهد کرد.

همان طور که در تصویر می‌توانید ببینید این روتر از نظر طراحی یک هیولای واقعی است. هشت آنتن بزرگ و توانمند به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا هر مسافتی را به بهترین شکل ممکن پوشش دهند. سیستم مانیتورینگ این روتر از یک پردازنده چهارهسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی با معماری 64 بیتی، سه کمک پردازنده و 1 گیگابایت حافظه رم برخوردار می‌باشد.

این سخت‌افزار قدرتمند باعث شده تا Archer C5400X همان طور که از نامش پیداست، سرعت 5400 مگابیت بر ثانیه را در باند 2.4 گیگاهرتزی و دو باند 5 گیگاهرتزی ارائه دهد. همچنین هشت پورت Gigabit LAN و یک پورتGigabit WAN  برای این روتر حرفه‌ای در نظر گرفته شده است.

همچنین کاربر در صورت تمایل می‌تواند از قابلیت Link Aggregation برای افزایش سرعت دستگاه‌های ذخیره‌ساز تحت شبکه(NAS) و کامپیوترهای شخصی استفاده کند. بدین ترتیب می‌توان سرعت دو برابر را در هنگام اتصال LAN انتظار داشت.

علاوه بر این امکان ادغام پورت WAN با یک پورت LAN به منظور اتصال به مودم‌های DOCSIS 3.1 نیز فراهم شده تا بالاترین سطح از سرعت اینترنت را تجربه کنید. تی‌پی لینک Archer C5400X از دو پورت USB 3.0 برای اتصال دستگاه‌های مختلف مانند پرینترها نیز بهره می‌برد.

اگر مشخصات این روتر گیمینگ نظرتان را جلب کرده باید بگوییم برای خرید آن باید پول نسبتا زیادی را کنار بگذارید! تی‌پی لینک قیمت 400 دلاری را برای Archer C5400X در نظر گرفته است.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید