شبکه و اینترنت

کمپانی Razer روتر وای‌فای گیمینگ جدید Sila را معرفی کرد

Sila

کمپانی ریزر یکی از نام‌های کاملا شناخته شده و مرجع در بازار تجهیزات گیمینگ محسوب می‌شود که بسیاری از گیمرها به محصولات آن ایمان دارند. این تولیدکننده به تازگی از روتر وای‌فای عملکردبالا و کلاس گیمینگ خود تحت عنوان Sila رونمایی کرد. این روتر به طور ویژه برای کاربران خانگی که بازی‌های آنلاین، استریم محتوای آنلاین و دانلود محتوای چندرسانه‌ای اولویت نخست آنها را تشکیل می‌دهند طراحی شده است.

همان طور که می‌دانید در بسیاری از خانه‌ها امکان سیم‌کشی تلفن به گونه‌ای که گیمر در اتاق خود از یک مودم مناسب با اتصال LAN استفاده کند وجود نداشته و از این رو به ناچار از ارتباطات بی‌سیمی بهره می‌برند که تاخیر یا به اصطلاح لگ‌های زیادی را حین انجام بازی‌های آنلاین یا استریم محتوا ایجاد می‌کند.

روتر جدید Razer Sila به لطف مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های جدید به گیمرها پایدارترین و سریع‌ترین ارتباط وای‌فای را در منزل یا محیط کارشان ارائه می‌دهد. تکنولوژی‌های FasTrack ریزر، ZeroWait DFS چندکاناله و قابلیت Mesh به همراه نصب و راه‌اندازی بسیار آسان از طریق یک اپلیکیشن موبایل این روتر را به گزینه‌ای ایده‌آل برای هر گیمری تبدیل کرده است.

SilaSila

روتر Razer Sila به لطف بهره‌گیری از یک هستهQoS  ترافیک را به صورت هوشمند مدیریت می‌کند. با استفاده از دو تکنولوژی بازرسی عمیق بسته‌های ترافیکی و یادگیری تطبیق‌پذیر، قابلیت Razer FasTrack به کاربران اجازه می‌دهد تا ترافیک ورودی/خروجی را براساس اپلیکیشن یا دستگاه موردنظرشان اولویت‌دهی نمایند.

یک سیستم تشخیص خودکار کنسول‌های بازی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ نیز وجود دارد که کاربر با استفاده از آن می‌تواند به راحتی ارتباط بی‌سیم سریع و مناسبی را برای تجربه‌ای روان و عاری از هرگونه لگ در کنسول‌های بازی مذکور فراهم نماید. قابلیت FasTrack همچنین یک حالت گیمینگ ویژه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا با استفاده از آن خیلی سریع تنظیمات لازم برای فراهم‌سازی پهنای‌ باند مناسب برای انجام بازی‌های آنلاین اعمال. گردند.

روتر Sila ریزر در تاریخ 3 اکتبر سال جاری با قیمت 250 دلار عرضه خواهد شد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید