موبایل

سامسونگ ماه آینده نمونه اولیه گوشی هوشمند تاشو خودش را معرفی می‌کند

گوشی هوشمند تاشو

از زمانی که برای نخستین بار شایعات مبنی بر تلاش سامسونگ برای ساخت یک گوشی هوشمند اندرویدی با صفحه نمایش تاشو منتشر شده بود حالا چند سالی می‌گذرد و بسیاری از کاربران منتظرند تا بالاخره این محصول جنجالی به طور رسمی رونمایی شود.

در حالی که هنوز وجود یا عدم وجود چنین گوشی هوشمندی توسط سامسونگ تایید نشده، براساس گزارشی که به تازگی از منابع موجود در کره‌ جنوبی منتشر شده احتمالا این تولیدکننده محبوب در ماه نوامبر نمونه اولیه‌ای از گوشی هوشمند تاشو خود را سرانجام به معرض نمایش خواهد گذاشت.

انتظار می‌رود این تولیدکننده کره‌ای مدل اولیه‌ای از این محصول پرسر و صدای خود را در جریان کنفرانس سالیانه SDC (کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ) که در نخستین هفته از ماه نوامبر برگزار می‌شود، معرفی نماید. براساس گزارشات منتشر شده قبلی انتظار نمی‌رود که سامسونگ این گوشی هوشمند تاشو را زودتر از سه‌ماهه نخست سال میلادی آینده عرضه کند.

یکی از مقامات رسمی سامسونگ در گزارشی اعلام کرد که آنها قصد ارائه بخشی از اطلاعات مرتبط با گوشی هوشمند تاشو را در جریان کنفرانس سالیانه توسعه دهندگان سامسونگ دارند و محصول نهایی تا آن زمان آماده ارائه نخواهد بود. بنابراین این کنفرانس در نوع خود می‌تواند جزییاتی رسمی و قابل استناد را در خصوص این گوشی هوشمند در اختیارمان قرار دهد.

دی‌جی کُه، ریاست بخش موبایل سامسونگ پیش‌تر گفته بود که سامسونگ قصد دارد تا گوشی هوشمند تاشو خود را در سال میلادی جاری معرفی کند. این کار از آنجایی صورت می‌گیرد تا سامسونگ به طور رسمی نخستین تولیدکننده‌ای باشد که چنین محصولی را به دنیا معرفی نموده است.

کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ قرار است در روزهای هفتم و هشتم نوامبر در سانفرانسیسکو ایالت کالیفرنیا آمریکا برگزار شود. این کمپانی معمولا در رویداد مذکور بر روی پیشرفت‌ها و بهبودهای نرم‌افزاری خود تمرکز کرده و همچنین رویکرد و افق دید خود برای اینترنت اشیا و دستیار مجازی بیکسبی را به نمایش خواهد گذاشت.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید