سخت‌افزار

کمپانی انرمکس از منبع تغذیه RevoBron TGA خود پرده برداشت

enermax

کمپانی انرمکس (Enermax)، پیشرو در زمینه طراحی و توسعه منابع تغذیه و چهارچوب‌های کیس با همکاری کمپانی اسوس از منابع تغذیه جدید و قدرتمندی تحت عنوان RevoBron TGA با برخورداری از گواهی‌نامه TUF Gaming Alliance به‌منظور اطمینان از بهترین سازگاری قابل تصور با دیگر قطعات موجود در سبد محصولاتی TUF پرده برداشت. منبع تغذیه گیمینگ و نیمه ماژولار جدید معرفی شده با چندین ویژگی و المان جدید و پیشرفته که از استانداردهای حال حاضر صنعتی فراتر می‌باشند تجهیز شده است که این مهم خود در زمینه اعطای برچسب بهترین در بین دیگر محصولات متفرقه برای رایانه‌های گیمینگ برخوردار از محصولات TUF تأثیرگذار است. منبع تغذیه RevoBron TGA از قابلیت پشتیبانی از سیستم‌های گیمینگ، چند رسانه‌ای و سینمای خانگی به بهترین شکل ممکن برخوردار می‌باشد.

با وجود پشتیبانی از استاندارد 80 پلاس در سطح فراتر از برونز، منبع تغذیه جدید و تازه نفس RevoBron TGA از ویژگی‌های منحصر به فرد و پیشرفته دیگری نظیر مدار تبدیل جریان مستقیم به مستقیم، خازن‌های الکترولیتی 100 درصد ژاپنی با قابلیت ایستادگی در برابر 105 درجه سانتی‌گراد حرارت و ریل‌های دوگانه +12 ولت نیز برخوردار می‌باشد. از جمله دیگر امکانات هوشمندانه منبع تغذیه فوق می‌توان به پشتیبانی از پتنت DFR اشاره کرد. طرح نامبرده به فن خنک کننده منبع تغذیه اجازه می‌دهد تا در هنگام شروع به کار به مدت 10 ثانیه چرخشی را جهت از بین بردن گرد و غبار انباشته شده و تمیز کردن خود به انجام رساند.

منبع تغذیه RevoBron TGA

سبد محصولاتی RevoBron TGA با برخورداری از تعداد سه منبع تغذیه در مدل‌های 500، 600 و 700 واتی توسعه یافته و در ماه آگوست سال جاری به‌صورت جهانی در دسترس همگان قرار می‌گیرد. بدون شک منابع تغذیه فوق با پشتیبانی از گواهی‌نامه TUF Gaming Alliance کمپانی اسوس در زمینه فراهم آوردن عملکردی پایدار و با دوام برای رایانه‌های شخصی رده گیمینگ می‌توانند بسیار مفید واقع گردند، زیرا اهمیت منبع تغذیه در حفظ امنیت و تضمین سلامتی دیگر سخت‌افزارهای کامپیوتر غیر قابل انکار می‌باشد. از جمله دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد سبد محصولاتی فوق می‌تواند به وجود یک واحد کنترلر هوشمند جهت کنترل سرعت چرخش فن‌های کیس و تعداد 3 فن با نورپردازی RGB جهت اعطای جلوه‌های نورپردازی زیبا به فضای درونی کیس اشاره کرد.

منبع: TechPowerUp

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید