سخت‌افزار

کمپانی ENERMAX کولر پردازنده LIQMAX III را معرفی کرد

LIQMAX III

کمپانی ENERMAX یک طراح و تولیدکننده پیشتاز در صنعت محصولات سخت افزاری کامپیوترهای شخصی است که تولیدات آن در سطح قیمتی مناسبی عرضه شده و در دسترس طیف وسیعی از کاربران قرار دارند. این تولیدکننده امروز از خنک کننده پردازنده جدید خود در سری LIQMAX تحت عنوان LIQMAX III رونمایی کرد.

LIQMAX یکی از سری‌های محبوب انرمکس است که در آن خنک کننده‌های مبتنی بر آب برای پردازنده‌ها عرضه می‌شوند. مانند تمام مدل‌های قبلی که جوایز متعددی را به خود اختصاص داده‌اند، LIQMAX III نیز از عملکرد بسیار عالی در زمینه خنک کنندگی بهره برده و کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. لیکیومکس 3 از یک واتر بلاک Aurabelt با قابلیت نورپردازی بهره می‌برد که نورپردازی کامل RGB با امکان همگام‌سازی با قابلیت مشابه در مادربردهای عرضه شده توسط ایسوس، ازراک، گیگابایت و ام‌اس‌آی را ارائه می‌دهد.

LIQMAX III بدون شک انتخابی عالی برای سیستم‌های گیمینگی است که به دنبال استفاده از خنک‌ کننده مبتنی بر آب با قابلیت نورپردازی RGB هستند.

واتر بلاک حرفه‌ای Aurabelt از قابلیت نورپردازی RGB بهره برده و همچنین به لطف هدرهای 4 پین RGB  (12V/G/R/B) امکان همگام‌سازی با مادربرهای حرفه‌ای بازار میسر شده است.

LIQMAX III با استفاده از تکنولوژی SCT طراحی شده است که براساس طراحی صفحه سرد مانع از تغییر شکل لایه‌ها شده و همچنین جریان مایع را در صفحه سرد بهبود می‌بخشد. فن به کار رفته در این خنک کننده پردازنده از تیغه‌های Dual-Convex بهره برده و با ایجاد نیروی به سمت پایین از فشار هوا و همچنین جریان بالایی از حجم هوا گرمای ایجاد شده را به شکل بهینه‌ای مدیریت نموده و عملکرد کلی خنک کنندگی سیستم را به مراتب بهبود می‌بخشد.

این خنک کننده مبتنی بر آب از پردازنده‌های (LGA2066/2011-3/2011/1366/1156/1155/1151/1150) اینتل و همچنین پردازنده‌های (AM4/AM3+/AM3/AM2+/AM2/ FM2+/FM2/FM1) شرکت AMD پشتیبانی می‌کند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *