سخت‌افزار

کورسیر ماژول‌های پلاستیکی رم مجهز به نورپردازی LED عرضه می‌کند

ماژول‌های پلاستیکی

این روزها بسیاری از کمپانی‌هایی که قطعات و لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی را تولید می‌کنند معمولا قابلیت نورپردازی LED را به نوعی در آنها به کار می‌برند. برای مثال سیستم‌های خنک کننده مایع، فن‌ها، کیس‌های کامپیوتر و یا ماژول‌های رم از این قابلیت که به اعتقاد اکثر کاربران جذاب و چشم‌نواز است بهره می‌برند.

به طور معمول محصولاتی که از قابلیت نورپردازی بهره می‌برند از میانگین قیمتی بالاتری برخوردار بوده و برای کاربران حرفه‌ای یا گیمرها توصیه می‌شوند. اما اگر یک کاربر عادی با بودجه‌ای کاملا محدود به دنبال بهره‌گیری از این قابلیت جذاب باشد چطور؟ خبر خوب برای این دسته از کاربران این است که کورسیر ماژول‌های پلاستیکی رم را عرضه می‌کند که ظاهری کاملا مشابه با یک ماژول حافظه رم واقعی داشته و از قابلیت نورپردازی LED نیز بهره می‌برند.

این ماژول‌های الکی درست مانند یک ماژول رم معمولی به مادربرد متصل شده و به لطف چراغ‌های به کار رفته در آن می‌تواند نورپردازی LED را به کاربر ارائه دهد. البته این تنها کاری است که باید از ماژول‌های جدید کورسیر انتظار داشته باشید. در واقع شما با خرید این ماژول‌های پلاستیکی صرفا چند چراغ ال‌ای‌دی را به مادربرد و کیس کامپیوتر خود اضافه کرده‌اید.

در صورتی که چند اسلات رم خالی بر روی مادربرد شما وجود داشته و برنامه دیگری برای آنها ندارید می‌توانید برای زیباسازی و ایجاد جذابیت بیشتر در کیس خود از این ماژول‌های پلاستیکی استفاده کنید. از نظر قیمت، کورسیر ماژول‌های پلاستیکی Vengeance RGB را با قیمت 40 دلاری عرضه می‌کند که در قالب دو ماژول ارائه شده و نسبت به چیزی که دریافت می‌کنید چندان ارزان به حساب نمی‌آید، اما به هر حال اگر به دنبال زیباسازی کیس خود هستید شاید ارزشش را داشته باشد.

شایان ذکر است کورسیر تنها شرکتی نیست که چنین محصولی را تولید کرده و گیگابایت نیز پیش‌تر محصولی مشابه را تحت عنوان Aorus RGB LED kit روانه بازار نموده است.

منبع: ubergizmo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *