سخت‌افزار

کیس In-Win 309 با نمایشگر RGB LED و طراحی جذاب معرفی شد

کیس In-Win 309 با نمایشگر RGB LED و طراحی جذاب معرفی شد

کمپانی In-Win از کیس جدید خود تحت عنوان In-Win 309 رونمایی کرد. این کیس که از طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برد به 144 لامپ LED مجهز بوده و ترکیب نورپردازی این ال‌ای‌دی‌ها در کنار پوشش مات پنل جلویی، جذابیت خاصی را به این کیس داده است. در طراحی مدرن کیس 309 از متریال بسیار با کیفیت مانند شیشه‌های حرارت دیده و همچنین شاسی فولادی با ضخامت 1.2 میلی‌متری استفاده شده است.

با دریافت نرم‌افزار انحصاری GLOW از وب‌سایت In-Win می‌توانید به 12 حالت نورپردازی کاملا منحصربه‌فرد و تماشایی دسترسی پیدا کنید. رابط کاربری تمیز و ساده این نرم‌افزار بسیار کاربرپسند بوده و امکانات مختلفی را برای سفارشی‌سازی جلوه‌های نوری این ال‌ای‌دی‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد. نرم‌افزار GLOW به شما اجازه می‌دهد تا میزان روشنایی و سرعت لامپ‌ها را تغییر دهید. دکمه‌های اختصاصی در کنار پنل I/O کناری امکان سوییچ کردن بین حالت‌های نورپردازی مختلف مانند ساعت، گرداب، ساعت شنی، سفارشی و موارد دیگر را به شما می‌دهد.

ماتریکس ال‌ای‌دی در کیس In-Win 309 به یکی از هدرهای USB 2.0 مادربرد شما متصل شده و انرژی مورد نیازش را از آنجا تامین می‌کند. این کیس در فرم فاکتور ATX طراحی شده و نحوه چیدمان قطعات بدین صورت است که مادربرد در قسمت پایین قرار گرفته و منبع تغذیه نیز در بخش بالایی تعبیه می‌شود. در بخش بالایی همچنین محفظه‌های قرارگیری دو هارد دیسک 3.5 اینچی نیز در نظر گرفته که هر کدام از آنها می‌توانند یک درایو 2.5 اینچی را نیز در خود جای دهند.

در کیس In-Win 309 کاربر می‌تواند از کارت‌های گرافیک با حداکثر طول 35 سانتی‌متر و کولرهای پردازنده با ارتفاع حداکثر 16 سانتی‌متر استفاده کند. گزینه‌های ارتباطی در پنل جلویی کیس شامل یک پورت USB type-C به همراه دو پورت USB 3.0 و USB 3.1 از نوع type-A بوده و ابعاد کیس نیز 238 در 553 در 500 میلی‌متر است که با وزن 13.65 کیلوگرمی خود یک کیس سنگین و مستحکم به‌حساب می‌آید.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید