سخت‌افزار

ADATA ماژول حافظه XPG Hunter DDR4 را عرضه می‌کند

ADATA ماژول حافظه XPG Hunter DDR4 را عرضه می‌کند

کمپانی ADATA یکی از مطرح‌ترین برندهای تولید کننده انواع ماژول‌های حافظه DRAM عملکرد بالا، محصولات ذخیره‌سازی مبتنی بر حافظه‌های فلش NAND و لوازم جانبی موبایل و کامپیوترهای شخصی است که محصولاتی بسیار با کیفیت و ارزشمند را به بازار عرضه می‌کند. این تولید کننده امروز از عرضه ماژول حافظه جدید XPG Hunter DDR4 پرده برداشت.

این ماژول رم جدید که کاربران حرفه‌ای کامپیوترهای شخصی و گیمرها را مورد هدف قرار می‌دهد تمامی مزایای فناوری سریع DDR4 را به همراه عملکردی بی‌نقص و بهینگی بسیار بالا به کاربر ارائه خواهد کرد. ماژول حافظه جدید ای‌دیتا از پروتکل XMP 2.0 پشتیبانی می‌کند که این به معنی توانمندی‌های بالا در اورکلاکینگ و انتخاب سریع تنظیمات از طریق پروفایل‌های مختلف است.

ADATA ماژول حافظه XPG Hunter DDR4 را عرضه می‌کند

XPG Hunter DDR4 به راحتی اورکلاک شده و پایداری فوق‌العاده‌ای را از خود نشان می‌دهد که این موضوع قطعا برای کاربران حرفه‌ای که همواره به دنبال بالاترین حد کارایی قطعات سخت‌افزاری خود هستند بسیار مهم است. گیمرهای دو آتشه و کاربرانی که قصد بنچمارک‌گیری حرفه‌ای را دارند می‌توانند از مزایای این ماژول رم جدید بهره ببرند. این ماژول در دو نوع U-DIMM و SO-DIMM عرضه می‌شود تا هم کاربران دسکتاپ و هم کاربران نوت‌بوک از کارایی عالی آن بهره‌مند شوند.

ماژول‌های رم XPG Hunter DDR4 با استفاده از با کیفیت‌ترین چیپ‌ها تولید شده و همچنین از مدار PCB بسیار مقاوم بهره می‌برند. این چیپ‌ها و مدارها تحت آزمایشات سخت‌گیرانه قابلیت اطمینان و سازگاری قرار گرفته و به نوعی گلچین می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود تا کاربر در دراز مدت هیچ افت کارایی را در ماژول رم خود شاهد نباشند. ماژول‌های جدید ای‌دیتا در فرکانس بالای 3200 مگاهرتزی و در ظرفیت‌های 4، 8، 16 و 32 گیگابایتی در بازار قابل تهیه هستند.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید