سخت‌افزار

AOC مانیتور گیمینگ AGON AG353UCG با وضوح UWQHD را عرضه می‌کند

AOC مانیتور گیمینگ AGON AG353UCG با وضوح UWQHD را عرضه می‌کند

کمپانی AOC امروز از مانیتور گیمینگ 35 اینچی جدید خود تحت عنوان AGON AG353UCG رونمایی کرد. پنل به کار رفته در این مانیتور قابلیت تازه‌سازی تصاویر با نرخ 200 هرتزی و سرعت پاسخگویی GtG بسیار عالی 2 میلی‌ثانیه‌ای را داشته و وضوح تصویر 3440 در 1440 پیکسل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. نسبت تصویر این پنل 21:9 بوده و از فناوری‌های جدید و پیشرفته‌ای نظیر VESA DisplayHDR 1000 و Nvidia G-Sync Ultimate نیز پشتیبانی می‌کند.

به لطف ضریب خمیدگی 1800R کاربر می‌تواند به تجربه بصری بی‌نظیری دست پیدا کند. حداکثر روشنایی پنل این مانیتور گیمینگ 1000 نیت و کنتراست آن نیز 2500:1 است و پوشش 90 درصدی از فضای رنگی DCI-P3 را ارائه می‌دهد. این پنل همچنین از قابلیت G-Sync Ultimate انویدیا و همچنین قابلیت نمایش تصاویر به صورت HDR را دارا بوده و پرش، لگ و تاخیر در هنگام نمایش تصاویر را حذف می‌کند.

مانیتور جدید AGON AG353UCG از طراحی بدون حاشیه در سه لبه پنل بهره برده و حلقه مجهز به نورپردازی RGB به کار رفته در قسمت پشتی آن جذابیت زیادی به مانیتور گیمینگ AOC داده است. این مانیتور از نظر طراحی جایزه معتبر Red Dot Design Award 2018 را به خود اختصاص داده است. پایه 120 میلی‌متری با قابلیت تنظیم ارتفاع و به شکل V بسیار شیک بوده و ترکیب رنگ مشکی و قرمز آن نیز مورد پسند تمامی کاربران خواهد بود.

پنل VA به کار رفته در مانیتور AGON AG353UCG از فناوری Quantum Dot بهره برده و فضای رنگی DCI-P3 را تا 90 درصد پوشش می‌دهد. این فضای رنگی از محدوده رنگی sRGB به مراتب بزرگتر بوده و 10 بیت بودن پنل با امکان نمایش 1.07 میلیارد رنگ مختلف از جمله ویژگی‌های مثبت این مانیتور گیمینگ به حساب می‌آیند. AOC قرار است مانیتور گیمینگ جدیدش را از ماه فوریه در منطقه اروپا با قیمت 2789 دلار عرضه کند.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *