سخت‌افزار

BenQ از مانیتور گیمینگ ZOWIE XL2731 رونمایی کرد

BenQ از مانیتور گیمینگ ZOWIE XL2731 رونمایی کرد

کمپانی بنکیو از مانیتور گیمینگ جدید خود تحت عنوان ZOWIE XL2731 رونمایی کرد. این مانیتور از یک پنل 27 اینچی با قابلیت نمایش تصاویر با نرخ 144 هرتز بهره برده و به طور ویژه برای گیمرهای حرفه‌ای مسابقات آنلاین طراحی شده است.

این مانیتور گیمینگ حرفه‌ای از ویژگی‌های کاربردی مانند Black eQualizer، Color Vibrance و پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار بوده و همچنین در کامپیوترهایی که توانایی سخت‌افزاری لازم را داشته باشند گیمر را قادر می‌سازد تا گیم‌پلی روان با نرخ 144 فریم بر ثانیه‌ای را تجربه کند که قطعا بسیار لذت بخش خواهد بود.

مانیتورهای سری XL بنکیو در واقع محصولات حرفه‌ای و رده بالای این کمپانی برای استفاده در مسابقات سطح جهانی محسوب شده و روان‌ترین و سریع‌ترین زمان پاسخگویی را به کاربر تضمین می‌دهد. تصاویری که در مانیتور گیمینگ ZOWIE XL2731 دریافت می‌کنید یکی از شفاف‌ترین و بی‌نقص‌ترین تصاویری است که در این حوزه‌ از بازار می‌توانید پیدا کنید.

این مانیتور از قابلیتی برخوردار است که گوشه‌های تاریک تصویر را به شکل مناسبی روشن نموده و به شما اجازه می‌دهد دشمنانی که با سواستفاده از بخش‌های تاریک نقشه مخفی شده‌اند به راحتی در تیررس شما قرار بگیرند. علاوه بر این، قابلیت Color Vibrance انعطاف پذیری لازم را برای دستکاری و تنظیم تنالیته رنگی و درجات رنگی در اختیار شما قرار می‌دهد. این قابلیت 20 تنظیم مختلف رنگی را به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید با استفاده از آن بهترین ترکیب رنگ و تصاویر را در بازی‌های مختلف بدست آورید.

مانیتور گیمینگ ZOWIE XL2731 بنکیو از یک پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع آسان برخوردار بوده و می‌توانید همواره در بهترین ارتفاع و زاویه دید تصاویر را مشاهده کنید. تکنولوژی ضد پرش تصویر و همچنین فناوری کاهش خستگی چشم به شما کمک می‌کنند تا ساعت‌ها مشغول بازی شوید و احساس ناراحتی نداشته باشید.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *