سخت‌افزار

Seasonic اولین پاور Connect خود توان 750 وات را عرضه می‌کند

Seasonic اولین پاور Connect خود توان 750 وات را عرضه می‌کند

اگر به خاطر داشته باشید در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019 کمپانی Seasonic از یک پاور جدید تحت عنوان پاور Connect رونمایی کرد. این پاور جدید قابلیت‌های مدیریت کابل فوق‌العاده کاربردی و خوبی را ارائه می‌دهد. در واقع در این طراحی جدید منبع تغذیه از دو بخش پاور و دستگاهی تحت عنوان کانکت تشکیل می‌شود که امکان مدیریت بهتر کابل‌های برق را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این دستگاه مانند یک صفحه در قسمت پشتی کیس قرار گرفته و تمامی کابل‌های برق مورد نیاز به آن وصل می‌شوند. بسته به طراحی کیس شما این صفحه می‌تواند به صورت عمودی یا افقی در کنار کیس قرار بگیرد و با کوتاه کردن کابل‌های برقی که باید آنها را به مادربرد و قطعات مختلف متصل کنید، باعث حرفه‌ای‌تر به نظر رسیدن ظاهر کیس شما خواهد شد.

اولین پاور Connect شرکت سی‌سونیک با توان 750 واتی و با شماره مدل SSR-750FA عرضه شده و در واقع همان مدل Prime 750 W است که با صفحه جانبی کانکت عرضه می‌شود. از این پاور تنها یک کابل خارج شده و قسمت انتهایی صفحه جانبی کانکت متصل می‌شود. پاور جدید سی‌سونیک تنها 14 سانتی‌متر طول داشته و تقریبا در اکثر کیس‌های جدید بدون هیچ مشکلی می‌توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

پاور Prime 750 W طراحی ریلی 12V+، بهره‌وری 80 Plus Gold، سوییچ DC به DC و مکانیزم‌های محافظت الکتریکی به همراه فن‌ 135 میلی‌متری با یاتاقان‌های هیدرولیک برای حداکثر عملکرد خنک سازی را ارائه می‌دهد. پاور Connect یک اتصال برق 24 پین ATX، دو اتصال 4+4 پین EPS، چهار اتصال برق 6+2 پین PCIe، هشت الی ده کابل برق ساتا و حداکثر سه اتصال مولکس 4 پین را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. Seasonic قرار است این پاور 750 واتی را با 10 سال گارانتی در بازار عرضه کند.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید