موبایل

رندرهای 360 درجه‌ای از Moto G7 طراحی آن را لو دادند

Moto G7

این روزها شایعاتی پیرامون تلاش کمپانی موتورلا برای عرضه گوشی‌های هوشمند جدید سری Moto G در سه‌ماهه نخست یا دوم سال آینده میلادی منتشر می‌شوند. براساس گزارش‌های قبلی، گوشی هوشمند میان‌رده Moto G7 موتورلا نسبت به مدل‌های قبلی خود از صفحه نمایش بزرگتر و نسبت به نمایشگر به بدنه بالاتری برخوردار خواهد بود.

باتوجه به اطلاعات بدست آمده می‌توان انتظار داشت که موتو جی7 از یک ناچ با طراحی مشابه قطره آب بهره ببرد که البته این روزها در بسیاری از گوشی‌های هوشمند اندرویدی قابل مشاهده است. به تازگی یکی از نشریات هندی با کمک حساب کاربری OnLeaks توییتر، رندرهای کامپیوتری 360 درجه‌ای از این گوشی اندرویدی را منتشر نمود.

براساس این شایعه جدید انتظار می‌رود موتورلا در سال 2019 دو گوشی هوشمند از سری موتو جی را معرفی کند. تصاویری که در این مطلب مشاهده می‌کنید مربوط به Moto G7 می‌باشد. این احتمال وجود دارد که نسخه‌ای حرفه‌ای‌تر تحت عنوان موتو جی7 پلاس نیز هم اکنون در دست ساخت باشد.

Moto G7Moto G7Moto G7

همان‌طور که در تصاویر می‌توان دید این گوشی از ناچ قطره آبی برخوردار بوده و نسخه پلاس آن نیز احتمالا طراحی صفحه نمایش مشابه‌ای خواهد داشت. در قسمت پشتی شاهد دو ماژول دوربین هستیم که به صورت افقی در کنار هم قرار گرفته‌اند. در زیر ماژول‌ها می‌توان لوگوی موتورلا و حسگر اثرانگشت را مشاهده کرد.

براساس شایعات قبلی، Moto G7 باید از یک نمایشگر 6 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +Full HD بهره ببرد. اگرچه هنوز چیپست استفاده شده در این دستگاه اندرویدی مشخص نیست، اما می توان انتظار حداقل 4 گیگابایت حافظه رم را داشت. حافظه ذخیره‌سازی داخلی با ظرفیت 64 گیگابایت، اندروید 9 پای، دوربین 16 مگاپیکسلی به همراه دوربین 5 مگاپیکسلی دیگر، دوربین جلو 12 مگاپیکسلی و در نهایت یک باتری معمولی 3000 میلی‌آمپرساعتی تکمیل کننده لیست مشخصات این گوشی هوشمند اندرویدی می‌باشد.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید