موبایل

DisplayMate رتبه A+ را به صفحه نمایش گلکسی اس10 اختصاص داد

DisplayMate

همان طور که می‌دانید با عرضه هر گوشی هوشمند پرچمداری بسیاری از کاربران و کارشناسان با کنجکاوی منتظر تست‌های دقیق وب‌سایت DisplayMate هستند تا ببینند صفحات نمایش به کار رفته در آنها از لحاظ فنی و بر روی کاغذ چه وضعیتی دارند. در واقع دیسپلی میت به یک معیار برای مقایسه صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند رده بالای بازار تبدیل شده است.

یکی از بخش‌هایی که در خصوص گوشی‌های هوشمند تولید سامسونگ نمی‌توان انکار کرد صفحه نمایش آنهاست که معمولا در زمره بهترین صفحات نمایش به کار گرفته شده در بین‌ گوشی‌های هوشمند بازار محسوب می‌شوند. بر همین اساس نتایج بررسی جدیدی که توسط DisplayMate بر روی گوشی هوشمند گلکسی اس10 انجام شده، این وب‌سایت بالاترین امتیاز ممکن خود یعنی +A را به صفحه نمایش این گوشی اختصاص داده که کاملا قابل توجه است.

براساس این نقد و بررسی DisplayMate به نظر می‌رسد پرچمدار جدید سامسونگ در زمینه دقت نمایش رنگ ها و کنتراست بالای تصاویر یک رکورد جدید را به ثبت رسانده است. همچنین صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی هوشمند بالاترین میزان حداکثر روشنایی را در بین تمام گوشی‌های هوشمند عرضه شده در بازار از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این، وسیع‌ترین محدوده رنگی Native و پایین‌ترین میزان انعکاس صفحه نمایش در بین تمام صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند بازار از دیگر دستاوردهای شاهکار جدید سامسونگ محسوب می‌شوند.

همان طور که گفتیم سامسونگ همواره در زمینه صفحات نمایش قدرتمند ظاهر شده و باتوجه به نتایج اعلام شده توسط DisplayMate این طور به نظر می‌رسد که صفحه نمایش گوشی گلکسی اس10 نیز همچنان با شایستگی موفقیت سامسونگ در این حوزه را ادامه و حتی چندین گام آن را ارتقا داده است.

برای خرید یک گوشی هوشمند مناسب البته فاکتورهای تعیین کننده زیادی وجود دارند که در نوع خود از اهمیت بالایی برخوردارند اما باتوجه به این واقعیت که صفحه نمایش یکی از بخش‌هاییست که بیشترین میزان توجه را در هنگام استفاده از گوشی به آن معطوف خواهید کرد، همواره یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای تصمیم‌گیری توسط مشتری به حساب می‌آید.

منبع: ubergizmo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *