موبایل

ZTE Axon 9 Pro معرفی شد؛ قابلیت ضد آب، اسنپدراگون 845 و باتری 4000 میلی‌آمپری

ZTE Axon 9 Pro

اگرچه تحریم‌های اخیر ایالات متحده باعث شد تا ZTE امکان تامین قطعات اصلی محصولاتش از شرکت‌های آمریکایی را از دست بدهد اما با این حال موفق شد گوشی هوشمند ZTE Axon 9 Pro را به عنوان پرچمدار بعدی خود به دنیای اسمارت‌فون‌ها معرفی کند.

این گوشی که از مشخصات فنی قدرتمند و سطح بالایی برخوردار است، طراحی زیبا و باشکوهی را نیز ارائه می‌کند. اکسون 9 پرو بسیاری از مشخصاتی که این روزها در بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی می‌توان پیدا کرد را در اختیارتان قرار داده و علاوه بر آن اگر جزو طرفداران ناچ، یا بریدگی کوچک در بالای صفحه نمایش باشید، ZTE Axon 9 Pro می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های حال حاضر بازار به حساب آید.

اکسون 9 پرو از یک صفحه نمایش 6.21 اینچی امولد با رزولوشن +FullHD (2248 در 1080 پیکسل) برخوردار بوده و به فناوری انحصاری زدتی‌ای تحت عنوان Axon Vision مجهز می‌باشد. پنل پشتی اکسون 9 پرو از جنس شیشه بوده و گوشی از گواهینامه IP68 در زمینه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بهره می‌برد. شاید این یکی از دلایل اصلی حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون در این مدل محسوب شود.

ZTE Axon 9 Pro

Axon 9 Pro از جدیدترین چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم برخوردار بوده و کاربر می‌تواند به 128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دسترسی داشته باشد. متاسفانه امکان ارتقای این حافظه با استفاده از کارت‌های microSD وجود ندارد، با این حال می‌توانید از فضای ابری ارائه شده استفاده کنید.

اکسون 9 پرو از دو دوربین در قسمت پشتی برخوردار است که یک سنسور 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم حداکثر f/1.75، ابعاد پیکسل 1.4 میکرون و لرزشگیر اپتیکال را به همراه یک سنسور دوم 20 مگاپیکسلی ارائه می‌دهد. سنسور دوم یک لنز واید(130 درجه) را در اختیار شما می‌گذارد تا سوژه‌های بیشتری را در کادر خود قرار دهید.

ZTE Axon 9 Pro

در نهایت اکسون 9 پرو از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است تا خیالتان از بابت شارژدهی این گوشی قدرتمند راحت باشد. به ادعای ZTE این باتری تنها با 1 ساعت شارژ می‌تواند 24 ساعت شارژدهی را ارائه دهد. در این پرچمدار از نسخه 8.1 اورئو اندروید استفاده شده که بر روی آن پوسته اختصاصی این شرکت قرار گرفته است.

 

منبع: gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید