سایر گجت‌ها

هدفون بی‌سیم WH-1000XM3 و بلندگوی پرتابل XB501G سونی معرفی شدند

WH-1000XM3

کمپانی سونی امروز طی یک سخنرانی اختصاصی در نمایشگاه IFA 2018  چند محصول مختلف را معرفی کرد که یکی از آنها گوشی هوشمند پرچمدار جدید این شرکت به نام اکسپریا ایکس‌زد3 بود. این تولیدکننده ژاپنی همچنین بلندگو پرتابل XB501G و هدفون بی‌سیم WH-1000XM3 را نیز در بین سایر محصولات رونمایی کرد.

بلندگو Sony XB501G که در واقع نسخه کوچک شده بلندگوهای قدرتمند سری Extra Bass سونی محسوب می‌شود، از تعداد زیادی چراغ‌های ال‌ای‌دی و نورهای چشمک‌زن برخوردار می‌باشد. این اسپیکر تقریبا به اندازه یک توپ فوتبال بوده و در عین حال بسیاری از نکات ظاهری و فنی را از برادران بزرگتر خود به ارث برده است.

توجه داشته باشید که این صرفا یک بلندگو با نورپردازی‌های جذاب و لذت بخش که مهمانی‌های شما را زرق و برق ببخشد نبوده و یک اسپیکر هوشمند نیز محسوب می‌گردد. بلندگوی پرتابل هوشمند سونی به همراه دستیار صوتی گوگل عرضه شده و از این رو یک Google Home با کیفیت صدایی به مراتب بهتر و جلوه‌های نوری پیشرفته و جذاب است.

XB501G

به علاوه، این بلندگوی هوشمند دارای گزینه‌ای به منظور همگام شدن با یک دستگاه صوتی مونو می‌باشد. Sony XB501G از استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب و گرد و غبار برخوردار است. سونی قرار است این اسپیکر را با قیمتی معادل 300 دلار در ماه اکتبر روانه بازار کند.

سونی در جریان این رویداد از هدفون جدیدش در سری حرفه‌ای 1000X هدفون‌های مجهز به قابلیت حذف نویز رونمایی کرد. هدفون جدید WH-1000XM3 سومین محصول ارائه شده در این سری محسوب شده و بهبودهای محسوسی را از لحاظ کیفیت صدا و راحتی استفاده به همراه دارد. در کمال تعجب قیمت این محصول 349 دلار انتخاب شده که این یعنی با پرداخت هزینه مدل قدیمی، می‌توانید این مدل را تهیه کنید.

WH-1000XM3

هدفون جدید سونی از پردازنده حذف نویز جدید QN1 بهره می‌برد که کیفیت صدای خروجی را به مراتب بهبود می‌بخشد. به ادعای سونی این پردازنده چهار برابر قدرتمندتر از نمونه‌های موجود در هدفون‌ قبلی بوده و قادر است صداهای پیچیده‌ای مانند شلوغی خیابان یا اصوات انسانی را تا حد زیادی حذف کند.

هدفون بی‌سیم WH-1000XM3 از طریق پورت USB-C شارژ شده و قابلیت شارژ سریع نیز در نظر گرفته شده به گونه‌ای که تنها با 10 دقیقه شارژ می‌توانید تا 5 ساعت مداوم به موسیقی گوش دهید.

منبع: gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید