کنسول‌های بازی

نینتندو در E3 کنسول Switch جدیدی را معرفی نمی‌کند

Switch

به تازگی گزارشاتی منتشر شده‌اند که حاکی از تصمیم کمپانی نینتندو برای عرضه یک مدل جدید از کنسول ماژولار و بسیار محبوب خود یعنی Switch هستند. این گزارش‌ها به خصوص در رابطه با ابعاد کوچکتر این کنسول جدید و همچنین قیمت ارزان‌تر آن صحبت کرده‌اند.

اما به هر حال اگر این شایعات درست باشند و نینتندو نیز قصد معرفی این نسخه از سوییچ را در ماه‌های آینده سال میلادی جاری داشته باشد، این تولیدکننده ژاپنی به صورت رسمی اعلام کرد که هیچ سخت‌افزار مرتبط با خانواده سوییچ را در جریان نمایشگاه بازی E3 2019 معرفی نخواهد نمود.

به گزارش وب‌سایت بلومبرگ، ظاهرا کمپانی نینتندو از تصمیم خود برای معرفی یک کنسول بازی Switch جدید در جریان نمایشگاه E3 که در ماه ژوئن امسال برگزار می‌شود منصرف شده است. شونتارو فوروکاوا، مدیرعامل نینتندو در این خصوص گفته است:

به عنوان یک قانون کلی، ما همواره در حال کار بر روی سخت‌افزارهای جدیدی هستیم و زمانی که قادر به فروش آن باشیم بدون شک آن را معرفی خواهیم نمود.

فوروکاوا همچنین اضافه کرد که نینتندو هیچ تصمیمی برای معرفی یک سخت‌افزار Switch جدید در جریان رویداد E3 ماه ژوئن امسال ندارد.

البته این صحبت‌ها نشان دهنده نادرست بودن تمامی شایعات نبوده و صرفا احتمال معرفی نسخه جدید این کنسول بازی ماژولار در جریان نمایشگاه E3 که از تاریخ 11 ژوئن برگزار می‌شود رد شده است.

اگر گزارش‌های منتشر شده صحت داشته باشند، نینتندو دو کنسول بازی سوییچ جدید را در سال میلادی جاری عرضه خواهد نمود. اولین مدل احتمالا همان نسخه ارزان قیمت و کوچکتر است که پیش‌تر انتظار می‌رفت در ماه ژوئن معرفی شود. البته این احتمال هنوز هم وجود دارد چرا که نینتندو فقط معرفی طی رویداد E3 را بد نموده و ممکن است در روزهای باقی‌مانده از ماه ژوئن این تولیدکننده ژاپنی کنسول بازی Switch جدیدش را معرفی نماید.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *