سخت‌افزار

ایسوس از دسکتاپ گیمینگ GA35-G35DX با قطعات رده بالا رونمایی کرد

ایسوس از دسکتاپ گیمینگ GA35-G35DX با قطعات رده بالا رونمایی کرد

کمپانی ایسوس از دسکتاپ گیمینگ جدید خود در سری ROG Strix GA35 تحت عنوان GA35-G35DX رونمایی کرد. این دسکتاپ جدید از مشخصات سخت‌افزاری رده بالا و فوق‌العاده قدرتمندی برخوردار بوده و قادر است به راحتی جدیدترین عناوین را با وضوح تصویر 4K UHD و با بالاترین تنظیمات گرافیکی به صورت کاملا روان اجرا نماید. ایسوس برای ارائه توان پردازشی بالا در این دسکتاپ جدید از پردازنده 16 هسته‌ای Ryzen 9 3950X شرکت AMD استفاده نموده و پردازش گرافیکی نیز بر عهده کارت قدرتمند GeForce RTX 2080 Ti انویدیا قرار دارد.

مادربرد ROG Strix X570 به کار رفته در GA35-G35DX از جمله مادربردهای رده بالای ایسوس بوده و بستر مناسبی برای بهره‌گیری از توان پردازشی پردازنده Ryzen 9 3950X را مهیا می‌کند. این دسکتاپ از 64 گیگابایت رم DDR4-3200 و 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع M.2 NVMe با رابط PCI-Express 4.0 x4 و هارد دیسک 2 ترابایتی نیز بهره می‌برد.

علاقه مندان به اتصال بی‌سیم به استانداردهای 802.11ac WLAN و بلوتوث 5.1 به همراه پورت شبکه 1GbE دسترسی خواهند داشت. تراشه صوتی SupremeFX به کار رفته در این مادربرد نیز تجربه شنیداری لذت بخشی را به گیمرها ارائه خواهد داد.

ایسوس در دسکتاپ GA35-G35DX از یک خنک کننده مایع AIO با رادیاتور 240 میلی‌متری برای پردازنده و یک خنک کننده سفارشی برای خنک سازی مناسب کارت گرافیک استفاده کرده است. نورپردازی RGB که تقریبا در تمامی قسمت‌های بیرونی و داخلی کیس قابل مشاهده است جلوه‌ای تماشایی به دسکتاپ گیمینگ جدید ایسوس داده است.

در پنل جلویی کیس دو سینی برای نصب ذخیره‌سازهای 2.5 اینچی تعبیه شده و همچنین دو پورت USB 3.1 type-C، دو پورت معمولی USB 3.1 و جک‌های صوتی HD در این قسمت مشاهده است. برای تامین مناسب برق این سیستم ایسوس از یک پاور 700 W80 Plus بهره برده و سیستم عامل ویندوز 10 پرو به صورت پیش فرض بر روی سیستم نصب شده است. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت دسکتاپ گیمینگ قدرتمند ایسوس در دسترس قرار نگرفته است.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *