سخت‌افزار

کمپانی ترمال‌تیک از کیس Level 20 GT ARGB خود رونمایی کرد

کمپانی ترمال‌تیک از کیس Level 20 GT ARGB خود رونمایی کرد

کمپانی ترمال‌تیک امروز در تازه‌ترین اقدام خود از نسخه جدید و تازه‌نفس کیس Level 20 GT با برخورداری از جلوه‌های نورپردازی ARGB رونمایی کرد. چهارچوب کیس Level 20 GT ARGB که در حقیقت به‌عنوان جایگزینی برای محصول Level 20 GT RGB Plus معرفی شده است در مقایسه با آن کاهش قیمتی معادل 33 دلار را به خود دیده و از برچسب قیمتی 250 دلار برخوردار می‌باشد که این مهم در نوع خود جالب توجه به شمار رفته و درزمینهٔ جذب مخاطبان بیشتر می‌تواند تأثیرگذار باشد.

در ساختار چهارچوب کیس Level 20 GT ARGB همچنان پنل‌های شیشه‌ای دارای قطر 5 میلی‌متر قابل مشاهده می‌باشند، اما فن خنک‌کننده 200 میلی‌متری قرار گرفته در قسمت جلویی کیس اکنون با نسخه ARGB جایگزین شده و جلوه‌های نورپردازی بیشتری را با خود به ارمغان آورده است. با توجه به اینکه فن تهویه اشاره شده با نسخه‌ای جدید و دارای مؤلفه‌های بیشتر جایگزین شده و وجود پنل‌های شیشه‌ای در ساختمان محصول همچنان حفظ شده‌اند، تنها دلیل موجود در کاهش قیمت چهارچوب کیس را می‌توان به برچسب قیمتی رقابتی جهت جذب بیشتر مخاطبان نسبت داد.

چهارچوب کیس Level 20 GT ARGB از ابعاد Full Tower برخوردار بوده و وزن خالص آن برابر با 21.1 کیلوگرم می‌باشد، بنابراین سنگینی آن هنگام سرهم‌بندی قطعات و اسمبل کامل سیستم همچنان با افزایش بیشتری نیز همراه می‌شود. طراحی محصول مورد بحث بر مبنای فولاد SPCC انجام پذیرفته و قسمت‌های بیرونی و درونی آن به رنگ مشکی قابل مشاهده می‌باشند. از جمله درگاه‌های ورودی و خروجی می‌توان به تعداد دو پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0، یک پورت USB Type C و یک جک صدای HD Audio اشاره کرد.

کمپانی ترمال‌تیک از کیس Level 20 GT ARGB خود رونمایی کرد

پیکربندی فن‌های خنک‌کننده مجموعه به صورت سه فن 120 میلی‌متری، سه فن 140 میلی‌متری و یا دو فن 200 میلی‌متری در قسمت جلویی، سه فن 120 میلی‌متری، 3 فن 140 میلی‌متری و یا دو فن 200 میلی‌متری در قسمت بالایی و یک فن 120 میلی‌متری یا یک فن 140 میلی‌متری در قسمت پشتی کیس در نظر گرفته شده است.

منبع: TomsHardware

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *