سخت‌افزار

برند AORUS از سخت‌افزارهای گیمینگ جدیدش رونمایی کرد

برند AORUS از سخت‌افزارهای گیمینگ جدیدش رونمایی کرد

برند AORUS که در واقع محصولات گیمینگ حرفه‌ای گیگابایت را به بازار عرضه می‌کند امروز از سخت‌افزارهای جدید گیمینگ خود شامل دسکتاپ‌های گیمینگ نسل جدید، مانیتورهای تاکتیکال و لپ تاپ‌های گیمینگ قدرتمند رونمایی کرد.این تجهیزات در جریان نمایشگاه PAX East 2020 در معرض دید بیش از 100 هزار نفر از بازدیدکنندگان قرار گرفتند. این نمایشگاه در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بوستون برگزار شده و از سال 2004، هر ساله برگزار می‌شود.

مانیتور AORUS FI27Q-P از یک پنل 27 اینچی با وضوخ تصویر QHD یا 2560 در 1440 پیکسلی بهره برده و نسبت تصویر 16:9 و نرخ تازه‌سازی 165 هرتزی را ارائه می‌دهد. مانیتور جدید آئورس از فناوری AMD Radeon FreeSync پشتیبانی نموده و تجربه بصری بسیار روان و لذت بخشی را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر این، مانیتور تاکتیکال KD25F نیز توسط آئورس معرفی شده که به خصوص برای گیمرهای علاقه مند به سبک اکشن اول شخص یا FPS فوق‌العاده کارآمد خواهد بود. گیمرهایی که قابلیت حمل برایشان مهم است می‌توانند از لپ‌تاپ AORUS 17 بهره ببرند. این نخستین لپ‌تاپ دنیاست که در صفحه کلید آن از سوییچ‌های مکانیکی Omron استفاده شده است. به لطف پردازنده‌های نسل نهم Core i9/i7 و سری H اینتل، گیمرها می‌توانند تجربه‌ای متفاوت از اجرای جدیدترین عناوین با بهترین تنظیمات گرافیکی را داشته باشند.

کیس گیمینگ چند ماد کننده حرفه‌ای نیز در این رویداد به نمایش گذاشته شد. این بیلد جذاب مبتنی بر خنک کننده مایع از یک مادربرد Z390 AORUS Xtreme Waterforce و کارت گرافیک GeForce RTX 2080 SUPER آئورس نیز برخوردار است.

آئورس همچنین به بازدیدکنندگان اجازه داد تا با استفاده از تجهیزات گیمینگ عناوینی مانند Creed: Rise to Glory Boxing، Call of Duty: Modern Warfare و Counter-Strike: Global Offensive را تجربه کنند. AORUS با عرضه سخت‌افزارها و تجهیزات جانبی گیمینگ با کیفیت و عملکرد بالا در تلاش است تا سهم بیشتری از این بازار پر سود را به خود اختصاص دهد.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید