سخت‌افزار

مادربردهای Gaming Pro Carbon MAX WiFi و Bazooka MAX WiFi توسط MSI عرضه می‌شوند

مادربردهای Gaming Pro Carbon MAX WiFi و Bazooka MAX WiFi توسط MSI عرضه می‌شوند

ام‌اس‌آی به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی مادربرد در جهان امروز از دو مادربرد جدید در سری B450 MAX رونمایی کرد. این دو محصول جدید که با نام Gaming Pro Carbon MAX WiFi و Bazooka MAX WiFi به بازار عرضه خواهند شد به صورت ویژه‌ای برای سازگاری هر چه بیشتر با پردازنده‌های رایزن 3000 بهینه شده‌اند. دو مادربرد جدید MSI امکانات گسترده‌ای را برای رضایت گیمرها و کاربران حرفه‌ای ارائه می‌دهند.

مادربردهای سری GAMING PRO CARBON به عنوان پرچمداران گیمینگ ام‌اس‌آی محسوب شده و این کمپانی یک نسخه MAX از آن را نیز برای گیمرهای حرفه‌ای که استفاده از پردازنده‌های رایزن 3000 را ترجیح می‌دهند عرضه خواهد کرد. نرم‌افزار اختصاصی Mystic Light به کاربران اجازه  نمایش میلیون‌ها رنگ و تنظیم 17 جلوه نورپردازی LED را می‌دهد.

مادربردهای Gaming Pro Carbon MAX WiFi و Bazooka MAX WiFi توسط MSI عرضه می‌شوند

Gaming Pro Carbon MAX WiFi از پورت سریع USB 3.2 Gen2 با پهنای باند 10 گیگابیت بر ثانیه بهره برده و برای تجربه شنیداری حرفه‌ای فناوری Audio Boost 4 به همراه Nahimic 3 در آن ارائه شده است. طراحی ویژه هیت‌سینک‌ها و همچنین کاور خنک کننده M.2 باعث می‌شوند تا دفع گرما و خنک سازی پردازنده و ذخیره‌سازهای M.2 در این مادربرد به نحو احسن انجام شود.

مادربردهای سری MAG ام‌اس‌آی همیشه بهترین ارزش خرید و قیمت را در بین سایر مادربردهای بازار ارائه می‌دادند. BAZOOKA MAX WIFI در واقع نخستین مادربرد MAG Micro-ATX محسوب می‌شود که از وای‌فای برخوردار بوده و از یک رام بایوس 32 مگابایتی به منظور پشتیبانی هر چه بهتر از پردازنده‌های نسل سوم Ryzen بهره می‌برد.

رابط کاربری گرافیکی بایوس، Turbo M.2 و پورت USB 3.2 Gen1 به همراه فناوری صوتی Audio Boost به گیمرها امکان تجربه‌ای فوق‌العاده از عناوین مورد علاقه‌شان را می‌دهد. هدرهای RGB اضافی شامل دو اتصال JRGB و دو اتصال JRAINBOW نیز امکان تزیین بیشتر سیستم با استفاده از نوارهای LED را به گیمر می‌دهند.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *