سخت‌افزار

تیم‌گروپ مدل‌های جدید SSD و RAM سری حرفه‌ای T-FORCE خود را معرفی کرد

T-FORCE

کمپانی تیم گروپ محصولات جدیدی را در سری حرفه‌ای T-FORCE خود معرفی کرد. این محصولات درایوهای وضعیت جامد 2.5 اینچی با قابلیت نورپردازی RGB تحت عنوان DELTA RGB SSD و ماژول‌های رم XTREEM که برنده جوایز جهانی شده‌اند را شامل می‌شود. محصولات جدید تیم‌گروپ به منظور جلب رضایت گیمرهایی که به دنبال عملکردی سطح بالا و بسیار سریع هستند، طراحی و عرضه شده‌اند.

درایو SSD جدید DELTA R RGB از قابلیت نورپردازی با 16.8 میلیون رنگ برخوردار بوده و با جلوه‌های نوری زیبای خود نمایی جذاب به کیس شما می‌بخشد. رابط اتصال RAINBOW/USB 9pin این درایو وضعیت جامد با جلوه نوری رنگین کمان خود قطعا شما را به وجد خواهد آورد. فقط کافیست کابل درایو جدید T-FORCE تیم‌گروپ را به هدر USB 9PIN مادربرد جدید یا قدیمی خود متصل نمایید تا علاوه بر زیبایی، افزایش سرعت محسوس سیستمتان را شاهد باشید.

به لطف فرم فکتور استاندارد و کاملا رایج 2.5 اینچی و ارتفاع تنها 9.5 میلی‌متری، هر کاربری می‌تواند به سادگی این SSD را در کامپیوتر خود بکار بگیرد.

T-FORCET-FORCE

اما تیم‌گروپ مدل‌های جدیدی از ماژول‌های رم NIGHT HAWK RGB سری T-FORCE خود را نیز تحت عنوان NIGHT HAWK RGB Legend معرفی کرده است. این ماژول که نخستین بار در نمایشگاه کامپیوتکس سال جاری رونمایی شد، از رنگ‌های زیبا و درخشان RGB برای زیباسازی کیس شما بهره می‌برد.

در حال حاضر دو ست دوکاناله از نوع DDR4 و سرعت 3200 و 3466 مگاهرتزی با ظرفیت 8 گیگابایت توسط این کمپانی معرفی شده است. هر دو مدل بر روی عملکرد سریع تمرکز داشته و به خوبی با پردازنده‌ها و چیپست‌های اینتل و Intel سازگاری دارند.

اما تیم‌گروپ دو ست دوکاناله از نوع DDR4 و سرعت 4300 و 4500 مگاهرتزی با ظرفیت 8 گیگابایتی جدید خود از سری کاملا حرفه‌ای ماژول‌های رم XTREEM سری تی‌فورس را نیز معرفی کرد. این ماژول‌های از توانمندی‌های بسیاری در زمینه اورکلاکینگ بهره برده و کاربر می‌تواند حداکثر پتانسیل عملکردی آنها را از این طریق بدست آورد.

 

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید