سخت‌افزار

رونمایی تیم گروپ از ماژول‌های 32 گیگابایتی T-FORCE VULCAN Z و DARK Z

رونمایی تیم گروپ از ماژول‌های 32 گیگابایتی T-FORCE VULCAN Z و DARK Z


کمپانی TEAMGROUP امروز از دو ماژول گیمینگ حرفه‌ای خود تحت عنوان T-FORCE VULCAN Z  و DARK Z با ظرفیت 32 گیگابایتی رونمایی کرد. این ماژول‌های DDR4 در دو نسخه متفاوت با سرعت 2666 و 3000 مگاهرتزی به بازار عرضه خواهند شد.

ماژول‌های رم جدید تیم گروپ توانمندی‌های مالتی تسکینگ دسکتاپ‌ها را افزایش داده و برای کاربرانی که به صورت حرفه‌ای در زمینه تولید محتوای ویدیویی و ویرایش تصاویر فعالیت می‌کنند باعث بهبود کارایی خواهند شد. این حافظه‌های رم به طور کامل از تمامی پردازنده‌های AMD و اینتل پشتیبانی می‌کنند.

ماژول‌های گیمینگ سری T-FORCE برای کاربران که می‌خواهند حافظه رم سیستم خود را ارتقا دهند گزینه‌های بسیار مناسبی بوده و هر دو ماژول T-FORCE VULCAN Z  و DARK Z نقدهای بسیار خوبی را دریافت کرده‌اند. این نخستین ماژول‌های رم DDR4 تیم گروپ به حساب می‌آید که با ظرفیت 32 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شوند.

ماژول VULCAN Z با فرکانس 2666 و 3000 مگاهرتزی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. کاربرانی که به حافظه بیشتری نیاز دارند می‌توانند کیت دو تایی این ماژول‌ها را خریداری کنند تا از مزایای چینش دو کاناله هم بهره‌مند شوند. ماژول رم DARK Z نیز در فرکانس 3000 مگاهرتزی و به صورت کیت دو تایی عرضه شده و کاربران می‌توانند با توجه به نیازمندی‌های خود گزینه مناسب را انتخاب کنند.

ماژو‌های حافظه سری T-FORCE تیم گروپ توسط ریگ‌های مختلف و تحت شرایط متفاوت و سخت گیرانه مورد آزمایش قرار می‌گیرند. این آزمایشات همچنین شامل تست‌های سازگاری و پایداری با پلتفرم‌های AMD و Intel نیز می‌شود تا کاربران هر کدام از این پلتفرم‌ها بدون هیچ نگرانی و مشکلی بتوانند بالاترین سطح کارایی و عملکرد را شاهد باشند.

کاربرانی که به اورکلاک رم علاقه دارند نیز به لطف ویژگی‌هایی نظیر O.C Profile و One-click می‌توانند به راحتی یک کلیک فرکانس و ولتاژ کاری ماژول رم T-FORCE VULCAN Z  یا DARK Z خود را اورکلاک کنند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *