سخت‌افزار

ماژول‌های رم سری XPOWER سیلیکون پاور عرضه شدند

XPOWER

کمپانی سیلیکون پاور به تازگی از سری جدید ماژول‌های حافظه DDR4 گیمینگ خود تحت عنوان XPOWER رونمایی کرد. در حال حاضر این ماژول‌ها در دو مدل XPOWER AirCool و Turbine عرضه شده و به منظور انجام پردازش‌های سنگین و پیچیده طراحی شده‌اند. با استفاده از این حافظه‌های جدید کاربر می‌تواند کیفیت تصویر بالا و کاملا واقعی به همراه رزولوشن بالاتر و همچنین رندرهای سه بعدی نرم‌تر را شاهد باشد.

با افزایش محبوبیت سبک‌های نقش آفرینی، اکشن اول شخص و بازی‌های آنلاین چند نفره وسیع نظیر PUBG و StarCraft، سیلیکون پاور با طراحی ماژول‌های جدید سری XPOWER  تلاش دارد تا بهترین تجربه ارتقای حافظه رم را به کاربران ارائه نماید.

حافظه‌های رم جدید سیلیکون پاور از حداکثر سرعت 4133 مگاهرتزی در ولتاژ مصرفی پایین 1.4 ولتی بهره می‌برند. ماژول‌های سری ایکس‌پاور برای پشتیبانی از گیمرهای حرفه‌ای و علاقه‌مندان به نصب ماد طراحی شده و XPOWER AirCool و Turbine DDR4 را به انتخاب‌هایی حرفه‌ای و قدرتمند در کنار ارزش خرید بالا در بازار مطرح خواهد نمود.

هر دو ماژول رم معرفی شده از نظر پایداری، دوام و سازگاری در سیستم‌های مختلف در شرایط کاری متنوع به صورت 100 درصد تست شده‌‌اند. سیلیکون پاور در ماژول توربین خود از یک هیت‌ سینک آبی رنگ جذاب استفاده کرده تا گیمرها را از دردسرهای داغ شدن بیش از اندازه رم دور نگه دارد.

XPOWER

باتوجه به تنوع محصولات سیلیکون پاور در زمینه ذخیره‌سازهای حرفه‌ای و همچنین ماژول‌های رم گیمینگ، این تولیدکننده تایوانی امیدوار است تا به زودی خود را به عنوان یکی از نام‌های اصلی در زمینه تجهیزات گیمینگ حرفه‌ای معرفی نماید.

ماژول‌های جدید سری XPOWER این کمپانی پک‌های تکی با دو ظرفیت 8 و 16 گیگابایتی و در کیت‌های دوتایی با ظرفیت 16 و 32 گیگابایتی عرضه شده است.

شایان ذکر است که عرضه ماژول‌های سری ایکس‌پاور توسط سیلیکون پاور نشان‌دهنده این موضوع است که آنها بر روی بازار وسیع و پرمخاطب گیمرهای حرفه‌ای و علاقه‌مندان به نصب انواع ماد تمرکز نموده‌اند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید