سخت‌افزار

AOC مانیتورهای سری V2 با طراحی باریک و بدون حاشیه را معرفی کرد

سری V2

AOC یکی از کمپانی‌های خوش‌نام در زمینه توسعه تکنولوژی‌های صفحه نمایش و همچنین تولید انواع مانیتور به حساب می‌آید. این کمپانی از مانیتورهای جدید سری V2 خود رونمایی کرد که از طراحی باریک و جذاب به همراه حاشیه اطراف بسیار باریک بهره می‌برند.

سری جدید AOC در حال حاضر با سه مدل 22 اینچی 22V2H، 24 اینچی 24V2H و 27 اینچی 27V2H معرفی شده است. تمام مدل‌های معرفی شده در این سری جدید از پنلی با وضوح تصویر فول اچ‌دی و طراحی بدون حاشیه برخوردار بوده و از فناوری AMD FreeSync نیز پشتیبانی می‌کنند. ضخامت بسیار باریک حاشیه اطراف صفحه نمایش باعث شده تا مانیتورهای سری V2 برای چیدمان چندتایی بسیار مناسب باشند.

مانیتورهای جدید AOC با قیمت پایه 100 دلار عرضه شده و هم اکنون از طریق فروشگاه‌های آنلاین نظیر آمازون و نیواِگ قابل خرید می‌باشند.

این سری جدید کیفیت تصویر عالی را در رزولوشن 1080p به کاربر ارائه داده و علاوه بر این از طراحی ظاهری بسیار جذاب و باریکی نیز برخوردار می‌باشد. مانیتورهای سری V2 از پنل پیشرفته IPS بهره می‌برند که رنگ‌هایی درخشان و بسیار زیبا را در زوایای وسیع به نمایش می‌گذارند. این مانیتورها برای سرگرمی‌های خانگی و همچنین کارهای تخصصی مانند ویرایش فایل‌های ویدیویی، عکس و یا گیمینگ گزینه‌هایی ایده‌آل محسوب می‌شوند.

سری V2سری V2سری V2

پنل به کار رفته در مانیتورهای جدید سری وی2 این شرکت از نرخ تازه‌سازی سریع 75 هرتزی و زوایای دید تا 178 درجه‌ برخوردار بوده و امکان تماشای تصاویر با کیفیت و دقیق را در هر شرایطی میسر می‌کند. در این سری همچنین شاهد نرخ کنتراست پویا 20 میلیون به 1 هستیم و زمان پاسخ‌گویی نسبتا سریع 5 میلی‌ثانیه‌ای نیز نرم و روان بودن تصاویر را تضمین می‌کند.

مانیتورهای جدید AOC از فناوری AMD FreeSync نیز پشتیبانی نموده و بدین ترتیب همگام‌سازی بسیار خوبی بین کارت گرافیک و نرخ تازه‌سازی مانیتور صورت می‌گیرد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *