سخت‌افزار

سامسونگ از مانیتور جدیدش برای سال 2019 رونمایی می‌کند

مانیتور

کمپانی سامسونگ امروز از سه مانیتور جدید خود رونمایی کرد؛ مانیتور مدرن و مینیمالیست Space Monitor، مدل CRG9 طراحی شده برای تجربه‌ای جدید از گیمینگ و در نهایت مدل UR59C که تصاویر با کیفیت 4K UHD را در پنل خمیده و ایده‌آل برای طراحان محتوای دیجیتال ارائه می‌دهد. هر کدام از این مانیتورها بالاترین سطح از تکنولوژی موجود از نمایشگرهای بسیار عریض و توانایی نمایش رنگ‌هایی بسیار طبیعی برای بهترین تجربه گیمینگ گرفته تا طراحی منحصر به فرد برای صرفه‌جویی در فضای اشغال شده را به کاربر ارائه می‌دهند.

مانیتور Space Monitor سامسونگ از یک طراحی شیک و کاملا کاربردی بهره می‌برد تا کاربران بتوانند تمرکز خود را به طور کامل بر روی محتوای نمایش داده شده در مانیتور معطوف کنند. علاوه بر زیبایی و طراحی جذاب و مدرن، مانیتور جدید سامسونگ از قابلیت‌های متعددی بهره برده و یک مانیتور عملکرد بالا محسوب می‌شود. مدل 27 اینچی Space Monitor رزولوشن بالای QHD را برای بالاترین سطح از جزییات و تصاویری فوق‌العاده شارپ ارائه می‌دهد. مدل 32 اینچی این مانیتور نیز وضوح تصویر 4K UHD را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مانیتورمانیتورمانیتور

اما مانیتور گیمینگ CRG9 سامسونگ از ابعاد بزرگ 49 اینچی برخوردار بوده و پنل فوق‌العاده عریض آن امکان نمایش تصاویر با وضوح بالای QHD را میسر نموده است. این مانیتور در واقع نخستین مدلی می‌باشد که نسبت تصویر 32:9 را در این سطح ارائه می‌دهد. پنل قدرتمند CRG9 امکان نمایش تصاویر با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی را فراهم نموده و زمان پاسخگویی سریع 4 میلی‌ثانیه‌ای آن تجربه بصری جدیدی را به کاربر ارائه می‌کند. این مانیتور از تکنولوژی FreeSync 2 HDR کمپانی AMD نیز پشتیبانی می‌نماید.

در نهایت مدل UR59C با یک پنل نمایشگر خمیده با امکان نمایش تصاویر با وضوح 3840×2160 پیکسل یا 4K UHD یک گزینه ایده‌آل برای طراحان محتوای دیجیتالی محسوب می‌شود. این مانیتور از یک پنل 32 اینچی با نرخ کنتراست 2500:1 و قابلیت نمایش 1 میلیارد رنگ بهره می‌برد و در هر زمینه‌ای که بالاترین سطح تجربه بصری مورد نیاز باشد می‌توان به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار به آن نگاه کرد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید