سخت‌افزار

کمپانی هواوی به دنبال ربودن گوی سبقت از سامسونگ تا سال 2020 است!

کمپانی هواوی به دنبال ربودن گوی سبقت از سامسونگ تا سال 2020 است!

تمامی کمپانی‌های موجود در سرتاسر دنیا در رویای بهترین و شماره یک بودن در حوزه فعالیتی خود به سر برده و در این مسیر به تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوانی نیز می‌پردازند. عنوان مذکور در بازار تلفن‌های همراه هوشمند، همان‌طور که مستحضر هستید در حال حاضر از آن سامسونگ می‌باشد، اما به نظر می‌رسد که کمپانی هواوی در خصوص ربودن گوی سبقت از رقیب قدرتمند و اطلاق عنوان بهترین بر خود خیز برداشته و در تلاش جهت رسیدن به اهداف خود تا پیش از اتمام سال 2020 میلادی می‌باشد.

کمپانی هواوی با تدارک برنامه‌ریزی‌های دقیق و بر پایه چشم‌اندازی دراز مدت هم‌اکنون موفق به سبقت از کمپانی اپل و قرار گرفتن در جایگاه دومین کمپانی قدرتمند جهان در صنعت طراحی و تولید تلفن‌های همراه هوشمند شده است، لذا ایده رقابت تنگاتنگ با سامسونگ و کسب جایگاه نخست آن‌چنان دور از ذهن و رؤیایی تلقی نمی‌شود. کمپانی هواوی در حال حاضر محبوبیت بسیار فراوانی را با عرضه دستگاه‌های بسیار با کیفیت و منحصر به فرد، به‌خصوص پرچم‌داران سری P و Mate از آن خود کرده و امتیازات و بازخوردهای مثبت فراوانی را از جانب رسانه‌ها و کاربران دریافت نموده است.

آقای Richard Yu، مدیر عامل محصولات بخش مصرف‌کنندگان کمپانی هواوی در طی مصاحبه‌ای اختصاصی گفته است:

“سال آینده ما با فاصله بسیار نزدیکی نسبت به جایگاه نخست قرار گرفته و شاید هم تراز با کمپانی سامسونگ حرکت نماییم. و حداقل شاید در سال‌های پیشرو و پیش از اتمام سال 2020 میلادی شانسی جهت ربودن گوی رقابت و تبدیل به بهترین شدن را نیز داشته باشیم.”

تلفن همراه Mate کمپانی هواوی

البته که کمپانی هواوی در مسیر پیشروی خود باید با چالش‌های فراوانی دست و پنجه نرم کرده و تلاش‌های فراوانی را به کار گیرد. کمپانی هواوی به دنبال قبضه نمودن بازار کشور ایالات‌متحده آمریکا با عنایت به عقد قراردادهای متعدد با شرکت‌های مخابراتی بوده است، اما برنامه‌های از پیش تدارک دیده شده با اعلام دولت آمریکا مبنی بر خطرآفرین بودن همکاری با کمپانی‌های چینی برای امنیت ملی با شکست مواجه شدند.

منبع: Ubergizmo

دیدگاهتان را بنویسید