سخت‌افزار

تائید رسمی مشکل‌دار بودن برخی از محصولات RTX 2080 Ti توسط انویدیا

تائید رسمی مشکل‌دار بودن برخی از محصولات RTX 2080 Ti توسط انویدیا

کمپانی انویدیا به‌صورت رسمی کارت‌های گرافیک RTX 2080 Ti خود را در ماه آگوست سال جاری میلادی معرفی و عرضه کرد. با توجه به برچسب قیمتی 999 دلاری آن به‌جرئت می‌توان گفت که تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی فوق به هیچ عنوان ارزان به شمار نرفته و مستقیماً بازی بازان حرفه‌ای و افرادی که نیازمند توان پردازشی فراتری می‌باشند را هدف قرار داده است، اما متأسفانه ارسال گزارش‌هایی در خصوص سوختن برخی از محصولات از درجه امنیت آن‌ها کاسته و کسانی که قصد تهیه و خرید آن‌ها را در سر داشته‌اند با تردید مواجه کرده است.

اگرچه کمپانی انویدیا تا به امروز در خصوص مشکل فوق سکوت کرده بود، اما سرانجام در طی پستی در انجمن رسمی خود وجود خرابی در برخی از تراشه‌های شتاب‌دهنده گرافیکی RTX 2080 Ti تاکنون تولید شده را به‌صورت رسمی تائید کرده است. پست ارسالی در این خصوص عبارت است از:

“عدم انجام تست‌های محدود در برخی از مدارات اولیه منجر به بروز مشکلاتی در کارت‌های گرافیک RTX 2080 Ti Founders Edition شده است که کاربران هم‌اکنون در حال دست و پنجه نرم کردن با آن‌ها می‌باشند. ما مراتب آمادگی خود جهت یاری رساندن به تمامی مشتریانی که با مشکلات مختلف رو به رو شده‌اند را اعلام می‌داریم.”

کارت گرافیک RTX 2080 Ti

آنچه که انویدیا در تلاش جهت فراهم آوردن دلیل منطقی برای این مهم می‌باشد استفاده از برخی قطعات و المان‌های خراب در مراحل اولیه طراحی و توسعه بعضی از سخت‌افزارهای موجود بوده است که به دلایلی از مراحل تست و بررسی و تضمین کیفیت عبور کرده و خرابی آن‌ها شناسایی نشده است. خبر خوب برای کاربران آن است که کمپانی انویدیا بر طبق گفته خود تمامی کارت‌های گرافیک مشکل‌دار را تعویض کرده و واحدهای بدون آسیب را به مصرف‌کنندگان خود واگذار می‌کند. در صورت نیاز می‌توانید به بخش پشتیبانی وب‌سایت رسمی کمپانی انویدیا مراجعه و با افراد مسئول در خصوص دریافت راهنمایی بیشتر تماس حاصل نمایید.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید