سخت‌افزار

شراکت دو کمپانی کینگ‌استون و Ontrack برای توسعه رویه‌های پاکسازی اطلاعات!

کینگستون

کمپانی کینگ‌استون، پیشرو در زمینه توسعه و ساخت محصولات سخت‌افزاری ذخیره‌ساز اطلاعات، شراکت رسمی خود با دیگر کمپانی قدرتمند فعال در عرصه طراحی نرم‌افزارهای ریکاوری و بازگردانی اطلاعات، یعنی Ontrack را اعلام داشته است. کاربران و مصرف کنندگان محصولات کینگ‌استون اکنون می‌توانند با استفاده از خدمات پاکسازی داده‌های به ارمغان آورده شده توسط کمپانی Ontrack، دقت انجام کار خود را با افزایش چشمگیری همراه سازند.

کمپانی Ontrack در حالت کلی فهرستی از خدمات پرقدرت در زمینه بازیابی و پاکسازی داده‌ها برای افراد حقیقی، حقوقی، دولت و همچنین مشتریان خانگی را فراهم آورده است که این خود نمایانگر توان آن در طراحی و توسعه محصولات نرم‌افزاری می‌باشد.

فقدان پاکسازی ایمن اطلاعات، چه از جانب انسان و یا بروز خطاهای تکنیکی از سمت رویه‌های نرم‌افزاری ممکن است به اعمال تاثیرات بسیار چشمگیر و مؤثر بر فعالیت سازمان‌های مختلف منتهی شود. کمبود این مهم اکنون با عنایت به چالش‌های به ارمغان آورده شده توسط قوانین سختگیرانه GDPR بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود. پاکسازی دائمی اطلاعات نیازمند صرف زمان و منابع مختلفی می‌باشد و داده‌های که به‌صورت صحیح و اصولی مورد حذف قرار نگرفته‌اند ممکن است زمینه نفوذ به حریم خصوصی و دسترسی به اطلاعات محرمانه را فراهم آورند. بر همین اساس به منظور افزایش ضریب ایمنی داده‌های تمامی مصرف کنندگان، فرآیندی جهت نابودسازی ایمن و مؤثر اطلاعات کاملاً مورد نیاز می‌باشد.

شراکت رسمی دو کمپانی کینگ‌استون و Ontrack

کمپانی Ontrack قادر است روش‌های استاندارد قدرتمندی را با عنایت به ابزارها و تکنیک‌های مورد استفاده خود فراهم آورد. منافع حاصله از شراکت دو کمپانی کینگ‌استون و Ontrack برای مصرف کنندگان عبارتند از:

  • 10 درصد تخفیف جهت استفاده از خدمات کمپانی Ontrack
  • امکان استفاده از روش‌های پاکسازی اطلاعات ایمن و پر قدرت برای تمامی دستگاه‌های ذخیره‌ساز کمپانی کینگ‌استون
  • ارائه خدمات در بیش از 40 دفتر در 19 کشور مختلف
  • پاکسازی ایمن اطلاعات موجود در قالب هر وسیله‌ای برای استفاده مجدد و یا واگذاری آنها
  • و …

منبع: TechPowerUp

دیدگاهتان را بنویسید