سخت‌افزار

آیا تلفن همراه OnePlus 6T از قیمت اولیه 512 دلار برخوردار می‌باشد؟

oneplus-6t-1

اطلاعات جدیدی امروز در سطح شبکه گسترده وب منتشر شده است که بیان می‌دارد حاوی جزئیات فراتری از نحوه پیکربندی و همچنین قیمت تمام شده تلفن همراه OnePlus 6T می‌باشد. به نظر می‌رسد که دستگاه اشاره شده از قیمت اولیه بیشتری نسبت به نسخه پیشین جایگزین خود برخوردار بوده و در سه نسخه مختلف به بازار عرضه می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که کمپانی OnePlus هنوز به‌صورت رسمی قیمت تمامی شده محصول مذکور را تائید نکرده است.

اطلاعات درز پیدا کرده در سطح اینترنت از کشور هندوستان و قیمت محلی تلفن همراه OnePlus 6T نشأت می‌گیرد. با استفاده از تغییر واحد پولی و با استناد به اطلاعات مربوطه، می‌توان نتیجه گرفت که محصول اشاره شده در هنگام عرضه از قیمتی معادل 512 دلار برخوردار می‌باشد که افزایش آن تا مرز 610 دلار در نسخه‌های مختلف محتمل است.

انتظار می‌رود که مدل‌های مختلف تلفن همراه هوشمند OnePlus 6T از مشخصات سخت‌افزاری گوناگونی همچون شش گیگابایت حافظه اصلی به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی، هشت گیگابایت حافظه اصلی به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی و هشت گیگابایت حافظه اصلی به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار باشند. قیمت‌های نهایی محصولات فوق نیز با احتمال فراوانی نسبت به نسخه‌های پیشین جایگزین خود بیشتر می‌باشند که صرفه نظر از بهبودهای فناوری، تغییر در استراتژی عرضه دستگاه‌های توسعه یافته نیز در این افزایش قیمت تأثیرگذار است.

تلفن همراه هوشمند OnePlus 6T

تلفن همراه هوشمند OnePlus 6T در حالت کلی اولین دستگاه کمپانی مذکور به شمار می‌رود که از سنسور اثرانگشت به‌صورت ادغام شده در صفحه نمایشگر برخوردار می‌باشد. علاوه بر آن درگاه خروجی صدای 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در ساختار محصول فوق به چشم نمی‌خورد. پشتیبانی پیش‌فرض دستگاه از سیستم‌عامل آندروید Pie از جانب کمپانی OnePlus تائید شده به شمار رفته و انتظار می‌رود که محصول در تاریخ 31 ام اکتبر سال جاری به‌صورت رسمی معرفی شده و پرده از آن برداشته شود.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید