سخت‌افزار

اطلاعات جدیدی از تلفن همراه هوشمند Exodus به بیرون درز پیدا کرد!

HTC-Exodus

اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی HTC اوایل سال جاری میلادی عرضه تلفن همراهی تحت عنوان Exodus را به‌صورت رسمی تائید کرده بود. دستگاه مذکور در مقایسه با دیگر محصولات کمپانی نامبرده و همچنین تلفن‌های همراه هوشمند هم‌اکنون موجود در بازار متفاوت بوده و تغییرات مختلفی را، چه در ظاهر و چه در باطن خود میزبان دارد. حال کمپانی HTC تیزر جدیدی را در شبکه گسترده وب منتشر کرده است که احتمالاً نمایی از طراحی دستگاه را نشانگر می‌باشد.

کمپانی HTC هنوز جزئیات فراوانی را در خصوص تلفن همراه Exodus تائید نکرده است، بنابراین حجم پیش‌بینی‌های موجود پیرامون دستگاه فوق فراوان بوده و انتظارات کاربران را با افزایش دوچندانی، به‌خصوص در میان مشترکان انجمن زنجیره بلوکی (Blockchain) همراه ساخته است (تلفن همراه هوشمند Exodus یک دستگاه در حوزه بلاک‌چین به‌شمار می‌رود).

کمپانی HTC در تیزر جدید منتشر کرده از جانب خود، تاریخ معرفی رسمی تلفن همراه هوشمند  Exodus را 23 ام اکتبر سال جاری تعین کرده است؛ این در حالی است که تاریخ معرفی رسمی محصول مذکور پیشتر در تیزی دیگری که اکنون غیرقابل دسترس می‌باشد 22 ام اکتبر بیان شده بود، حال تغییر یک روزه برنامه معرفی دستگاه هنوز مشخصی نیست.

تلفن همراه هوشمند Exodus

به نظر می‌رسد که تلفن همراه Exodus از طراحی شیشه‌ای به‌صورت خمیده در بخش‌های مختلف خود برخوردار می‌باشد. ترکیب مواد اولیه شیشه و آلومینیوم در ساختار پرچم‌داران دیگر کمپانی‌های فعال در این عرصه امری کاملاً عادی به شمار رفته و لذا استفاده از آن در ساختار محصول مذکور آن‌چنان تعجب‌برانگیز محسوب نمی‌شود. اگرچه کمپانی HTC در نظر دارد تا از محصول مذکور به‌صورت رسمی در هفته آینده پرده بردارد، اما عرضه آن تا پیش از اتمام ماه دسامبر ممکن است صورت نپذیرد، بنابراین نتیجه‌گیری در خصوص ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تلفن همراه Exodus در حال حاضر  بر پایه گمانه‌زنی انجام شده و نمی‌توان اطلاعات دقیقی را در خصوص آن، تا پیش از معرفی رسمی دستگاه ارائه کرد.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید