سخت‌افزار

عرضه نسخه‌ای ویژه از هدست واقعیت مجاری HTC Vive توسط کمپانی‌های HTC و McLaren

htc-vive-special-edition-vr-headset

پس از تشکیل شراکتی رسمی بین دو کمپانی HTC و McLaren در مه ماه سال جاری میلادی، اکنون عرضه نسخه‌ای محدود از هدست واقعیت مجازی HTC Vive با برخورداری از محتویات کاملاً انحصاری از پیست اتومبیل‌رانی فرمول یک Grand Prix ابوظبی در هفته جاری سرانجام به دریافت بازخوردهایی از شراکت دو کمپانی قدرتمند فوق منتهی شده است.

بر طبق گفته آقای Alvin Wang Graylin، مدیر عامل کمپانی HTC در کشور چین، هدف نهایی از عرضه این نسخه ویژه از هدست واقعیت مجازی فوق، ارائه تجربه‌ای کاملاً منحصر به فرد و ویژه به طرفداران و علاقه‌مندان است که امکان کسب آن از طریق تماشایِ تلویزیون امکان‌پذیر نمی‌باشد. شبیه‌سازی مسابقه‌ای منتشره همراه با هدست واقعیت مجازی اشاره شده منتسب به محتویات rFactor 2 Mclaren Edition است که مبتنی بر شبیه‌ساز rFactor 2 بوده و توسط استودیو 397 مورد طراحی و توسعه قرار گرفته است.

این نسخه ویژه از شبیه‌ساز به کاربران اجازه می‌‎دهد تا به هدایت اتومبیل‌های کلاسیک تاریخ تیم‌های انگلستانی بپردازد. همان‌گونه که انتظار می‌رفت، شبیه‌سازی چرخه روز و شب و همچنین سیستم تغییر آب و هوای کاملاً پویا در عنوان فوق به زیبایی هرچه تمام‌تر طراحی شده و همچنین خصوصیت‌های پیست مسابقه با حرکت پیوسته ماشین‌های بر روی آن توسط فناوری Real-Road نیز مورد دگرگونی قرار می‌گیرند. عنوان شبیه‌سازی اشاره شده هم‌اکنون قابل دسترس است، اما نیازمند تهیه و خرید اشتراک Viveport جهت تجربه می‌باشد.

هدست واقعیت مجازی HTC

تماشای مسابقات اتومبیل‌رانی در نوع خود از جذابیت بسیار فراوانی برخورداری بوده و برخی یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های زندگی خود را بر این مهم اختصاص می‌دهند؛ حال فراهم شدن زیرساخت‌های تجربه مورد علاقه کاربران از طریق هدست‌های ویژه و فناوری واقعیت مجازی در افزایش جذابیت موضوع تأثیرات بسیار فراوانی را به خود اختصاص داده و بدون شک اقدامی بسیار قابل ستایش از جانب کمپانی‌های اچ‌تی‌سی و مک‌لارن به شمار می‌رود.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید