سخت‌افزار

با لپ‌تاپ Spectre Folio زیبایی منحصر به فردی را به میز کار خود اعطا کنید

با لپ‌تاپ Spectre Folio زیبایی منحصر به فردی را به میز کار خود اعطا کنید

بدون شک قدرت و خلاقیت HP در طراحی و توسعه سخت‌افزارهای کامپیوتری انکارناپذیر به شمار رفته و محصول اخیر کمپانی مذکور نیز به زیبایی نمایانگر این موضوع می‌باشد. محصول جدید کمپانی HP که Spectre Folio نام گرفته است نه تنها با بدنه آلومینیومی خود از استحکام بالایی برخوردار بوده، بلکه استفاده از چرم در طراحی آن نیز زیبایی خیره‌کننده‌ای را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آورده است. علاوه بر آن قابلیت تبدیل دستگاه به حالات سنتی لپ‌تاپ و تبلت نیز در زمینه سهولت در استفاده نیز تأثیرات بسیاری را به خود اختصاص داده است.

کمپانی HP محصول Spectre Folio خود را به‌عنوان اولین کامپیوتر قابل تبدیل چرمی معرفی کرده است (به دلیل استفاده از چرم صد در صد دباغی شده به رنگ کروم در طراحی بیرونی دستگاه). ماده اولیه بادوام نامبرده علاوه بر برخورداری از انعطاف‌پذیری کافی جهت تغییر شکل و عمل به‌عنوان چهارچوبی تاشو، زیبایی منحصر به فردی را نیز برای دستگاه به ارمغان آورده و همانند کامپیوتری‌های لاکچری نمایان می‌کند.

ویژگی‌های منحصر به فرد رایانه Spectre Folio نه تنها در ظاهر، بلکه در بطن آن نیز به‌خوبی قابل مشاهده است، زیرا پشتیبانی از نسل هشتم پردازنده مرکزی Core i7 (سری Y)، 16 گیگابایت حافظه اصلی، دو ترابایت حافظه جامد و برخورداری از تعداد چهار اسپیکر در قسمت جلویی (طراحی شده با همکاری کمپانی Bang & Olufsen) به‌خوبی تصویر محصول قدرتمند و قابل اعتمادی را نمایانگر می‌باشد. دستگاه فوق در ابتدا با استفاده از پنل مبتنی بر وضوح تصویر فول اچ‌دی عرضه و نسخه مبتنی بر رزولوشن اولترا اچ‌دی یا همان 4K نیز در سال آینده مورد دسترس قرار می‌گیرد.

لپ‌تاپ قابل تبدیل Spectre Folio کمپانی HP

از جمله دیگر ویژگی‌های دستگاه Spectre Folio می‌توان به پشتیبانی از تعداد دو سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) جهت فراهم آوردن قابلیت اتصال به اینترنت در هر زمان و مکان اشاره کرد. امکان پیش خرید محصول معرفی شده هم‌اکنون میسر بوده و با قیمتی معادل 1299 دلار و 1499 دلار (برای نسخه‌های Core i5 و Core i7) در دسترس همگان قرار گرفته است.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید