سخت‌افزار

کمپانی HANNspree مانیتور 27 اینچی HQ272PQD را معرفی کرد

HQ272PQD

کمپانی HANNspree به تازگی از یک مدل 27 اینچی در سری مانیتورهای عملکرد بالا خود تحت عنوان HQ272PQD رونمایی کرد. این مانیتور که از پنلی مجهز به فناوری Quantum Dot بهره می‌برد برای گیمرهای حرفه‌ای، طراحان و متخصصین محتوای چندرسانه‌ای گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود که تجربه بصری عالی به همراه دقت رنگ بسیار مناسب را برای هر نوع تصویری ارائه می‌دهد.

علاوه بر وضوح تصویر WQHD و نرخ کنتراست فعال، مانیتور جدید HANspree از یک پنل با شفافیت رنگ بهبود یافته و روشنایی بسیار عالی برخوردار بوده و به لطف بهره‌گیری از فناوری کوانتوم دات کاربر قادر است هر رنگی که چشم انسان قادر به دیدن آن است را مشاهده نموده و از روشنایی تا چهار برابر بیشتر از صفحات نمایش معمولی لذت ببرد.

پنل به کار رفته در مانیتور HQ272PQD از قابلیت نمایش بهبود یافته رنگ‌های آبی و زرد بهره برده و توانایی پوشش 116 درصدی سیستم رنگی Adobe RGB، 110 درصدی NTSC و 156 درصدی HDTV BR.709 را دارا می‌باشد. فناوری کوانتوم دات دوام بسیار مناسبی را به پنل داده و قادر است در طولانی مدت رنگ‌ها را با همان کیفیت اولیه به نمایش بگذارد. این فناوری همچنین کارآمدترین ماده جهت ساطع نموده نور را در حال حاضر ارائه می‌دهد.

HQ272PQD

مانیتور HQ272PQD از تکنولوژی HS-IPS به منظور نمایش تصاویر از زوایای بسیار عریض بهره برده و به شما اجازه می‌دهد تا تقریبا از هر زاویه‌ای تصاویر در حال پخش را به بهترین شکل ممکن مشاهده نماید. این مانیتور 27 اینچی از چهار ورودی دیجیتال شامل دو پورت HDMI، یک پورت Display Port و یک پورت Mini DisplayPort بهره برده و امکان اتصال راحت و بدون دردسر مانیتور به کامپیوترهای شخصی و تجهیزات سرگمی مجهز به AV را فراهم می‌کند.

مانیتور HQ272PQD از دو بلندگو استریو داخلی بهره برده و صدایی مناسب را به علاقه‌مندان موسیقی، فیلم و بازی‌های کامپیوتری ارائه می‌دهد. علاوه بر این یک سوکت هدفون نیز در نظر گرفته شده تا در صورت تمایل هدست یا هدفونتان را نیز به مانیتور متصل کنید.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید