سخت‌افزار

ای‌دیتا از کارت‌های‌ حافظه XPG UHS-I U3 کلاس 10 خود رونمایی کرد

XPG UHS-I U3

کمپانی ای‌دیتا در زمینه تولید انواع حافظه‌های DRAM، ذخیره‌سازهای جانبی مبتنی بر حافظه‌های NAND Flash و لوازم جانبی موبایل و کامپیوترهای شخصی فعالیت گسترده‌ای داشته و یکی از برندهای بسیار خوش‌نام در این حوزه محسوب می‌شود. این تولیدکننده موفق امروز از کارت‌های حافظه جدید XPG UHS-I U3 کلاس 10 خود رونمایی کرد.

این کارت‌های حافظه microSDXC جدید برای کاربرانی که از کنسول‌های بازی دستی به طور مستمر استفاده می‌کنند گزینه‌ای مناسب بوده و از کلاس عملکردی A1 برای ارائه حداکثر سرعت خواندن 100 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 85 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند. گیمرها با استفاده از کارت‌های حافظه XPG UHS-I U3 کلاس 10 ای‌دیتا قادرند افزایش سرعت اجرای بازی‌ها را به شکل محسوسی مشاهده نمایند.

باتوجه به سرعت خواندن و نوشتن بالا، کاربرانی که بیشتر اوقات خود را صرف انجام بازی با کنسول‌های دستی می‌کنند، قادرند از سرعت بالای دانلود، نصب و اجرای عناوین حجیم و گرافیکی لذت ببرند. علاوه بر کنسول‌های دستی نظیر نینتندو سوییچ، کارت‌های‌ حافظه XPG UHS-I U3 کلاس 10 به افزایش سرعت نصب و اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دستگاه‌های واقعیت مجازی کمک شایانی خواهند نمود.

XPG UHS-I U3XPG UHS-I U3

ای‌دیتا کارت‌های حافظه جدیدش را در سه ظرفیت 128، 256 و 512 گیگابایت ارائه نموده که فضای کافی برای دانلود و نصب انواع محتوای قابل دانلود (DLC)، بازی‌های دانلودی و غیره را برای کاربر فراهم می‌آوردند.

کارت‌های حافظه‌ای که از استاندارد Application Performance Class 1 (A1) پشتیبانی می‌کنند نه تنها سرعت اجرای بازی‌ها بلکه سرعت اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی را نیز تا حد محسوسی افزایش می‌دهند. کاربرانی که از اندروید 6.0 و 7.0 استفاده می‌کنند می‌توانند از این کارت‌ها به عنوان فضای داخلی اضافی بهره برده و از افزایش سرعت نصب و اجرای اپلیکیشن‌های خود لذت بیشتری ببرند.

تاریخ دقیق عرضه کارت‌های‌ حافظه XPG UHS-I U3 کلاس 10 بسته به منطقه متفاوت خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت xpg مراجعه نمایید.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید