سخت‌افزار

هاردهای اکسترنال HD680 و HV320 ای‌دیتا معرفی شدند

HD680

کمپانی ای‌دیتا تکنولوژی، یکی از تولیدکنندگان شناخته شده در حوزه ماژول‌های رم عملکرد بالا و ذخیره‌سازهای مبتنی بر حافظه‌های فلش NAND به حساب می‌آید. این کمپانی به تازگی از دو هارد دیسک اکسترنال خود تحت عنوان HD680 و HV320 رونمایی کرد.

اچ‌دی680 با طراحی کاملا محافظت شده و مستحکم خود امکان ذخیره‌سازی امن و مطمئن اطلاعات تا حداکثر 2 ترابایت را به کاربران ارائه می‌دهد. مدل اچ‌وی320 نیز با هدف حداکثر قابلیت حمل و طراحی ظاهری جذاب با فرم فاکتوری جمع و جور و باریک تولید شده و تا حداکثر 5 ترابایت ظرفیت ذخیره‌سازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هارد اکسترنال ADATA HD680 به لطف پوشش و ویژگی‌های محافظتی امکان استفاده در شرایط فیزیکی نامطلوب را میسر می‌کند. این هارد دیسک از اطلاعات شما در برابر ضربه، سقوط و رطوبت یا قطرات آب محافظت خواهد کرد. این هارد دیسک اکسترنال از استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 و ساختار سه لایه محافظتی شامل قاب بیرونی از جنس سیلیکون، بافر مستحکم و شاسی بالشتک‌دار برای هارد درایو بهره می‌برد.

این ساختار کارآمد و محافظت کننده در برابر سقوط از ارتفاع 1.22 متری هارد درایو و اطلاعات ذخیره شده در آن را سالم نگه می‌دارد. همچنین سنسورهای تشخیص ضربه نیز با یک چراغ ال‌ای‌دی به کاربر اعلام می‌کنند که به هارد دیسک ضربه وارد شده است.

HD680

اما مدل ADATA HV320 برای کاربرانی طراحی شده که معمولا هارد دیسک خود را جابجا کرده و به دنبال شیوه‌ای آسان و بدون دردسر برای ذخیره‌سازی حجم زیادی از اطلاعات هستند. این هارد دیسک اکسترنال در ظرفیت‌های 1 و 2 ترابایتی از ضخامت 10.7 میلی‌متری بهره برده و به راحتی در کیف دستی یا جیب لباس جای می‌گیرد.

کاور جلویی HV320 از زیبایی چشمگیری برخوردار بوده و به لطف طرح برس خورده، هنگام لمس آن احساس خوبی خواهید داشت. این درایو در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود تا کاربرانی با سلایق مختلف را جذب نماید. خوشبختانه برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال ظرفیت‌های بالا هستند، HV320 در مدل 5 ترابایتی نیز ارائه شده که حجم زیادی از محتوای بسیار با کیفیت را می‌توان در آن ذخیره نمود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید