سخت‌افزار

کمپانی ای‌دیتا حافظه جامد XPG SX8100 خود را عرضه کرد

کمپانی ای‌دیتا حافظه جامد XPG SX8100 خود را عرضه کرد

کمپانی ای‌دیتا، پیشرو درزمینهٔ طراحی و توسعه ماژول‌های حافظه دینامیک پرسرعت، محصولات مبتنی بر تراشه‌های حافظه NAND و تجهیزات و وسایل جانبی قابل حمل امروز در جدیدترین اقدام خود از عرضه درایو جامد XPG SX8100 PCIe Gen3x4 2280 پرده برداشت. حافظه جامد جدید و تازه‌نفس فوق به لطف استفاده از شکاف توسعه PCIe Gen3x4، تراشه‌های حافظه نند و برخورداری از سرعت 3500 مگابایت بر ثانیه خوانش و 3000 مگابایت نوشت اطلاعات می‌تواند به‌عنوان یک انتخاب قدرتمند برای به‌کارگیری در اورکلاک، تولید محتوا، گیمینگ و به‌صورت کلی آن دسته از افرادی که اولویت سرعت را مدنظر خود قرار می‌دهند مطرح شود.

حافظه جامد SX8100 کمپانی ای‌دیتا با استفاده از رابط PCIe Gen3x4 و استاندارد 1.3 پروتکل انتقال داده NVMe قادر است تا سرعتی معادل 3500 مگابایت بر ثانیه خوانش اطلاعات و 3000 مگابایت بر ثانیه نوشت اطلاعات را ارائه دهد. مقدار خوانش و نوشت تصادفی و رندوم اطلاعات برابر با مقدار 300K و 240K به ترتیب می‌باشد. استفاده از تراشه‌های حافظه نند در طراحی و توسعه حافظه جامد مورد بحث سبب شده است تا افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی، راندمان و قابلیت استحکام به‌عنوان ویژگی‌های منحصر به فرد در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد. طراحی درایو جامد فوق بر پایه استاندارد M.2 2280 انجام شده و پشتیبانی آن از جدیدترین پلتفرم‌های دو کمپانی اینتل و ای‌ام‌دی به ارمغان آورده شده است. پشتیبانی از فناوری‌های SLC و بافر کش DRAM از جمله دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این درایو جامد به شمار می‌روند.

حافظه جامد SX8100 کمپانی ای‌دیتا با پشتیبانی از فناوری LDPC قادر است تا عملیات تشخیص و تصحیح خطاهای رخ داده در اطلاعات را در گستره وسیع‌تری به انجام رساند. علاوه بر آن فرآیند محافظت از داده E2E و موتور RAID Engine نیز تضمین قابل قبولی در حفظ امنیت، یکپارچگی و طول عمر محصول را به خود اختصاص داده‌اند. تمامی قطعات الکتریکی و الکترونیکی مورد استفاده در ساخت درایو جامد SX8100 آزمایش‌های متعددی را پاس کرده و تأییدیه‌های مربوطه را دریافت کرده‌اند. این موضوع سبب شده است تا محصول فوق با 5 سال گارانتی به دست مصرف‌کنندگان خود برسد.

منبع: TechPowerUP

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید