سخت‌افزار

درایو Ultimate SU630 ای‌دیتا با حافظه 3D QLC NAND معرفی شد

Ultimate SU630

کمپانی ای‌دیتا در زمینه تولید ماژول‌های حافظه DRAM رده بالا و لوازم جانبی موبایل یکی از نام‌های کاملا شناخته شده بازار است. این تولیدکننده امروز از درایو وضعیت جامد 2.5 اینچی جدید خود تحت عنوان Ultimate SU630 رونمایی کرد. این درایو با رابط اتصال SATA 6Gb/s از حافظه‌های فلش جدید 3D QLC NAND بهره می‌برد.

به لطف بهره‌گیری از نسل جدید حافظه‌های فلش QLC 3D NAND، درایو وضعیت جامد جدید ای‌دیتا از ارزش خرید بالا، عملکرد فوق‌العاده و قابلیت دوام بسیار مناسبی بهره برده و گزینه‌ای عالی برای کاربرانی محسوب می‌شود که به دنبال جایگزینی سریع برای هارد دیسک خود هستند.

عملکرد بالای Ultimate SU630 در کنار ارزشمندی بسیار مناسب نسبت به رقبا، باعث شده تا این درایو از نظر نسبت هزینه به عملکرد، در مقابل هارد دیسک‌های معمولی به عنوان رقیبی قدرتمند و گزینه‌ای جدی قرار بگیرد. این درایو جدید در ظرفیت‌های مختلف شامل 240، 480 و 960 گیگابایتی عرضه شده و باتوجه به اینکه از حافظه‌های فلش 3D QLC NAND بهره می‌برد، قابلیت اطمینان، دوام و عملکرد بسیار بهتری را نسبت به مدل‌های مجهز به حافظه‌های از نوع TLC ارائه می‌دهد.

Ultimate SU630

درایو Ultimate SU630 ای‌دیتا به لطف فناوری SLC Caching  عملکرد بهتری داشته و قادر است حداکثر سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب 520 و 450 مگابایت بر ثانیه را در اختیار کاربر قرار بدهد. این درایو در برابر ضربات با شدت 1500G/0.5ms مقاوم بوده و در درجه حرارت 0 الی 70 درجه سانتی‌گراد قابل استفاده می‌باشد. همچنین مصرف انرژی درایو جدید ADATA از نظر مصرف انرژی نیز نسبت به هارد دیسک‌های معمولی در وضعیت بهتری قرار دارد.

این SSD از قابلیت‌های تصحیح کدهای خطا LDPC و ECC پشتیبانی نموده و قادر است خطاهای رخ داده را به منظور یکپارچگی و امنیت هر چه بیشتر اطلاعات، به صورت خودکار برطرف کند. همچنین ای‌دیتا دو بسته نرم‌افزاری ویژه را برای کاربرانی که قصد استفاده از این درایو وضعیت جامد را دارند، ارائه کرده که کاملا رایگان هستند.

هنوز مشخصات و تاریخ دقیق عرضه این درایو وضعیت جامد از سوی ای‌دیتا مشخص نشده است.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *