موبایل

گوشی هوشمند شارپ Aquos R2 Compact با دو ناچ معرفی شد

Aquos R2 Compact

اگر به خاطر داشته باشید شارپ سال گذشته از گوشی هوشمند Aquos R Compact رونمایی کرد. این گوشی از یک ناچ بسیار کوچک در قسمت بالایی بهره می‌برد که دوربین جلو بر روی آن قرار داشت. همچنین در بخش پایینی صفحه نمایش شاهد یک دکمه هوم فیزیکی بودیم.

امروز این تولید کننده ژاپنی از گوشی هوشمند جدید Aquos R2 Compact خود رونمایی کرد که از طراحی منحصر به فردی شامل دو ناچ در قسمت بالا و پایین صفحه نمایش برخوردار است. ناچ بالایی در این گوشی محل قرارگیری دوربین سلفی بوده و بر روی ناچ پایین صفحه نمایش نیز دکمه هوم که حسگر اثرانگشت نیز بر روی آن تعبیه شده، قرار دارد.

گوشی هوشمند Aquos R2 Compact از ابعاد 131 در 64 در 9.3 میلی‌متری برخوردار بوده و 135 گرم وزن دارد. بدنه آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم بوده و فریم آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است.

پرچمدار جدید شارپ از یک صفحه نمایش 5.2 با پنل IGZO این کمپانی بهره می‌برد. وضوح تصویر این پنل فول اچ‌دی پلاس بوده و از ویژگی‌هایی نظیر HDR10 و Gorilla Glass 3 بهره می‌برد. این صفحه نمایش امکان نمایش تصاویر با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی را نیز ارائه می‌دهد.

Aquos R2 Compact

برخلاف مدل قبلی که یک محصول میان‌رده محسوب می‌شد، Aquos R2 Compact  از یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 کوالکام به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد.

در بخش دوربین نیز شارپ به یک دوربین 22.6 مگاپیکسلی واید به همراه فلاش LED در قسمت عقب و یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای علاقه‌مندان سلفی بسنده کرده است. دوربین عقب از ویژگی‌هایی مانند لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی و همچنین سیستم تشخیص صحنه مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برد.

گوشی جدید شارپ از نهمین نسخه سیستم عامل اندروید بهره برده و قابلیت‌های ارتباطی مناسبی مانند 4G VoLTE، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث 5 و جی‌پی‌اس را در کنار رابط‌های اتصال USB-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری ارائه می‌دهد.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید