سخت‌افزار

کمپانی کینگ‌مکس از درایو SSD پرتابل Kingmax KE31 رونمایی کرد

حافظه پرسرعت SSD - Kingmax ke31

به منظور برآورده کردن نیازهای رو به رشد دستگاه‌های ذخیره‌ساز پرتابل قدرتمند، کمپانی کینگ‌مکس (KINGMAX) محصولات خود را با ارائه درایو وضعیت جامد پرتابل Kingmax KE31 گسترش می‌دهد. این درایو برای کاربرانی که به دنبال ذخیره‌سازی و تبادل اطلاعات با سرعت بالا و قابلیت حمل عالی هستند گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود. درایو SSD جدید کینگ‌مکس از ابعادی کوچک و کاملا جمع و جور بهره ‌می‌برد. در عین حال عملکرد سطح بالایی را در زمینه سرعت خواندن و نوشتن ارائه می‌دهد.

درایو SSD پرتابل Kingmax KE31 در ظرفیت‌های ذخیره‌سازی مختلف تا حداکثر 960 گیگابایت عرضه شده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربرانی محسوب می‌شود که درایو وضعیت جامد خود را همواره با خود حمل می‌کنند.

برای مقایسه، درایو جدید کینگ‌مکس در مقایسه با یک هارد دیسک اکسترنال معمولی، از مزایای حافظه‌های ذخیره‌سازی فلش NAND بهره می‌برد. به همین دلیل دیگر نیازی نیست نگران وارد آمدن ضربه و یا عملکردی همراه با سر و صدای زیادی باشید.

KE31

سرعت خواندن و نوشتن متوالی درایو SSD پرتابل Kingmax KE31 به ترتیب اعداد قابل توجه 400 و 390 مگابایت بر ثانیه را نشان می‌دهد. این سرعت تقریبا 5 بار سریعتر از چیزیست که در یک هارد دیسک اکسترنال نصیبتان می‌شود. این درایو تنها 35 گرم وزن داشته و به راحتی می‌توانید آن را در جیب شلوار یا کیف اداری خود حمل نمایید.

به لطف استفاده از فناوری حافظه‌های پرسرعت 3D NAND و رابط اتصال سریع USB 3.1 نسل اول، درایو Kingmax KE31 سرعت تبادل اطلاعات بالایی را حتی در صورت جابجایی فایل‌هایی حجیم در اختیار شما قرار می‌دهد. درایو SSD جدید کینگ‌مکس از تکنولوژی SLC Caching به منظور افزایش سرعت جابجایی اطلاعات و همچنین زمان پاسخگویی سیستم بهره می‌برد. به فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند کد تصحیح خطای LDPC به منظور جلوگیری از بروز خطا هنگام خواندن یا نوشتن اطلاعات و همچنین حفظ یکپارچگی اطلاعات مجهز شده است.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید